Gå til innhold

Spiller du CounterStrike Source eller 1.6 ?


Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?  

969 stemmer

  1. 1. Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?

    • CounterStrike Source
      386
    • CounterStrike 1.6
      356
    • Begge deler
      128
    • Ingen av delene
      98


Anbefalte innlegg

Lige måde, klarer ikke holde deg for god for skittkasitng du heller.?

 

1.6 er OLD.. CZ er middelveien å bedre en 1.6 på mange måter... Scource er ja.. u know...

 

Ja er to helt forskjellige spill å 1.6 var helt utrolig bra når det kom..... i 1930....

 

Evolution , keep up.!!

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er jo faktisk du som virker som du vil ha alle som elsker 1,6 på nakken når du slenger ut at det er ræva, jeg mener det eneste cs spillet som er ræva det er cz, det er bare rett å slett ekkelt heile veien...

 

cs 1,6 kom heller ikke ut i 1930, den første versjonen kom faktisk ut i 199, det var beta v1,0...Og cz og s kom faktisk bare ut et år etter...

Så slutt å mas om at det er old.

Lenke til kommentar
Ja er to helt forskjellige spill å 1.6 var helt utrolig bra når det kom..... i 1930....

5854670[/snapback]

Så spill blir automatisk dårligere når de blir eldre? Utrolig bra sagt. Helt seriøst. Du er helten min.

5861859[/snapback]

Ja, du vet vel at alle gamle sanger er ræva....

....ingen som hører på gamle sanger.

Lenke til kommentar
Ja er to helt forskjellige spill å 1.6 var helt utrolig bra når det kom..... i 1930....

5854670[/snapback]

Så spill blir automatisk dårligere når de blir eldre? Utrolig bra sagt. Helt seriøst. Du er helten min.

5861859[/snapback]

Ja, du vet vel at alle gamle sanger er ræva....

....ingen som hører på gamle sanger.

5861913[/snapback]

 

Jeg håper for din egen skyld at det var ironi? :hrm:

Lenke til kommentar
Ja er to helt forskjellige spill å 1.6 var helt utrolig bra når det kom..... i 1930....

5854670[/snapback]

Så spill blir automatisk dårligere når de blir eldre? Utrolig bra sagt. Helt seriøst. Du er helten min.

5861859[/snapback]

Ja, du vet vel at alle gamle sanger er ræva....

....ingen som hører på gamle sanger.

5861913[/snapback]

Jeg håper for din egen skyld at det var ironi? :hrm:

5861922[/snapback]

Skjønner ikke en dritt av hva dere babbler om, men morro å se folk er så utrolig opphengt i et gammelt spill... gta2 kom også i 1999... Kan ikke si jeg sitter å spiller det når jeg har san andreas osv... :) Utviklingen går videre, men enkelte liker det gamle bedre...

Om du trekker inn musikk til sammenligning, så trekker jeg inn mobiltelefoner... :p

hehe

Lenke til kommentar

Du klarer ikke å se hvor dumt det du skriver faktisk er? At noe blir "gammelt" gjør det vel absolutt ikke noe dårligere av den grunn? Half-Life er minst like moro å spille gjennom nå, som da det kom. Ikke fordi det er noen fantatisk grafikk, super fysikk eller andre fancy ting som de fleste nye spill har, men rett og slett fordi det er gøy. Dette gjelder selvfølgelig CS og alle andre spill også. Liker man noe, så blir det ikke dårlig samme hva.

 

En mobiltelefon som er 10 år gammel fungerer forresten utmerket. Jeg bruker ikke mobilen min til annet enn å ringe med.

Lenke til kommentar
Du klarer ikke å se hvor dumt det du skriver faktisk er? At noe blir "gammelt" gjør det vel absolutt ikke noe dårligere av den grunn? Half-Life er minst like moro å spille gjennom nå, som da det kom. Ikke fordi det er noen fantatisk grafikk, super fysikk eller andre fancy ting som de fleste nye spill har, men rett og slett fordi det er gøy. Dette gjelder selvfølgelig CS og alle andre spill også. Liker man noe, så blir det ikke dårlig samme hva.

 

En mobiltelefon som er 10 år gammel fungerer forresten utmerket.

5862694[/snapback]

 

Jo jeg ser hva jeg skriver å det er det jeg mener...

1.6 er såklart ikke DÅRLIGERE en når det kom for 7år siden, det er heller ikke blitt serlig bedre på 7år... derimot har man fått NYE spill som ER bedre...

Er du virkelig uenig i det.? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Du klarer ikke å se hvor dumt det du skriver faktisk er? At noe blir "gammelt" gjør det vel absolutt ikke noe dårligere av den grunn? Half-Life er minst like moro å spille gjennom nå, som da det kom. Ikke fordi det er noen fantatisk grafikk, super fysikk eller andre fancy ting som de fleste nye spill har, men rett og slett fordi det er gøy. Dette gjelder selvfølgelig CS og alle andre spill også. Liker man noe, så blir det ikke dårlig samme hva.

 

En mobiltelefon som er 10 år gammel fungerer forresten utmerket.

5862694[/snapback]

 

Jo jeg ser hva jeg skriver å det er det jeg mener...

1.6 er såklart ikke DÅRLIGERE en når det kom for 7år siden, det er heller ikke blitt serlig bedre på 7år... derimot har man fått NYE spill som ER bedre...

Er du virkelig uenig i det.? :dontgetit:

5863358[/snapback]

 

Herregud a, de nye spilla trenger ikke være bedre for en som er opphengt i for.eks HL da..! De ser kanskje bedre ut osv, men det er jo gleden i spillet. Hvpr opphengt du blir som bestemmer det.

Føler ikke at pac-man og tetris har den sykeste grafikken, men kan fortsatt være like opphengende!

Men selvsagt, nye spill, mange syklig opphengende der også :p

Lenke til kommentar
Jo jeg ser hva jeg skriver å det er det jeg mener...

1.6 er såklart ikke DÅRLIGERE en når det kom for 7år siden, det er heller ikke blitt serlig bedre på 7år... derimot har man fått NYE spill som ER bedre...

Er du virkelig uenig i det.?  :dontgetit:

5863358[/snapback]

 

Eg e KRAFTI uenig. Altso, kanskje det har komt nye spill med 1001 ganger betre grafikk, men forsatt.. Følelsen når du gama 1,6 kan aldri komme igjenn i Source. 1,6 ftw.

Lenke til kommentar
Eg e KRAFTI uenig. Altso, kanskje det har komt nye spill med 1001 ganger betre grafikk, men forsatt.. Følelsen når du gama 1,6 kan aldri komme igjenn i Source. 1,6 ftw.

5887430[/snapback]

Javell... :roll:

 

Fryktelig så sårt tema dette med 1,6 er da.... Komisk.... :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...