Gå til innhold

nytt headsett, ca 850.-


Anbefalte innlegg

Skal du ha et headsett til den prisen, er de beste alternativene Ultrasone HS-15 og Beyerdynamic DT234.

 

Jeg har hørt ganske mye på Beyer DT231 som er hodetelefonen DT234 er basert på, og lyden er virkelig bra. Den demper også litt lyd utenfra, som kan være lurt.

 

Ultrasone HS-15 er vel litt mer ukjent, men stort sett i samme klasse som Sennheiser og Beyerdynamic. HS-15 er helt åpen, så den demper ikke støy utenfra, men den er veldig lett og behagelig å ha på.

 

Som flere andre sier, dropp surround-hodetelefoner. Ihvertfall hvis du ikke har tenkt å legge opptil flere 1000-lapper på bordet.

Du kommer mye lengre med en god stereo-hodetelefon. Da kan du faktisk også høre på musikk i meget god kvalitet. Mer fleksibilitet altså.

I de aller fleste tilfeller er det også lettere å høre hvor fottrinnene kommer fra med en høykvalitets stereohodetelefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes også at Beyerdynamic DT231 er meget bra til prisen. Kjøpte de nettopp til under 350 spenn, og det regner jeg som et røverkjøp :thumbup:

 

Funker fett til musikk og spill på pc, og de fungerer også meget bra på portable enheter som MP3-spiller/Discman.

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar
Selv til spilling vil jeg anbefale et godt stereo headsett. Når jeg bruker Sennheiser HD650 og Rega Ear forsterker når jeg spiller for eks. CS så kan jeg lokalisere folk langt unna.

så må det vel legges til at hodetelefonen alene koster over 3000 kr .. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...