WeeR Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei! Noen som vet om en lesesterk DVD spiller? Brente endel dvd'er for 2-3 år siden som jeg ikke klarer lese ut nå lenger.. Har til nå testet på en Pioneer DVD slot-in samt en BenQ 1620.. Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Nå nå testet litt forskjellige DVD lesere for denne jobben.. Har funnet ut av NEC DVD brennerne er meget bra på å lese plater. (Har testet både NEC3510 og NEC1300) Spillere som ikke klarte lese platene var: Pioneer 105 (Husker ikke helt modellbetegnelsen) Pioneer 106 (Samme spiller, nyere modell) LG DVD spiller Samsung DVD spiller Sony DVD spiller Benq 1620 DVD brenner Det hjalp også å la platene ligge litt i vann med zalo og rengjøre de ordentlig Lenke til kommentar
enl Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Nå nå testet litt forskjellige DVD lesere for denne jobben.. Har funnet ut av NEC DVD brennerne er meget bra på å lese plater. (Har testet både NEC3510 og NEC1300) Spillere som ikke klarte lese platene var: Pioneer 105 (Husker ikke helt modellbetegnelsen) Pioneer 106 (Samme spiller, nyere modell) LG DVD spiller Samsung DVD spiller Sony DVD spiller Benq 1620 DVD brenner Det hjalp også å la platene ligge litt i vann med zalo og rengjøre de ordentlig Hehe :!: Hjelper nok en del å få vekk fingeravtrykk og støv. Ikke forsøk isopropanol til samme jobben; jeg gjore det og det begynnte å knekke i platen. Litt vel sterkt for plasten kanskje Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Spillerne som jeg skrev at ikke klarte å lese platene klarte ikke å lese de etter at jeg hadde vasket de heller.. Mens NEC brenneren leste de mye kjappere da (Den leste de også før dette) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå