snoemann Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kan jeg sette i nye 80mm vifter i denne som støyer mindre? Er dette trygt med tanke på temperaturer i PSU'en. Vet f.eks. ikke hvor mye luft de som sitter der dytter... Ser at disse Hiper psu'ene er oppgitt til 14dB Noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 har en hiper type-r 480w og jeg syns den er veldig stillegående, har ikke hørt noe til den enda:D 14db er kanskje litt optimistisk, heller nærmere 18-20db. men det er ikke akkurat mye da Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Tipper den aspiren jeg har ligger rundt 20-25 .. men er fortsatt høyest i kabinett mitt nå... Hvor mye støyer de andre komponentene dine da? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 nå har jeg kun vifte til radiatoren på tt bigwater på ca 1500rpm... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Og du hører fortsatt ikke noe til hiper psu'en... det høres jo bra ut egentlig ... Da kan det jo hende 14db stemmer egentlig Lenke til kommentar
amarios Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 kan godt hende det har sett at vifta i psu ser ikke ut til å snurre fortere enn 1000-1200rpm så forklaringen kan ligge der, men har ikke hatt noen som helst problemer med den! får håpe den takler SLi da jeg skal oppgradere etter hvert( ), tror komplett hadde testet den med sli og det funket så dette er vel en bra psu. har jo bare fått gode kritikker på diverse hardware sider. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Tipper den aspiren jeg har ligger rundt 20-25 .. men er fortsatt høyest i kabinett mitt nå... Hvor mye støyer de andre komponentene dine da? Er det på maks eller min ? På min Aspire, klarer jeg ikke å høre den på laveste turtall. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Nei da bråker det andre du har av hardware Eller så er det noe galt med min Har du 520 watt eller 500 watt? På maks bråker den faktisk ganske mye, på min. så er den høyest av alle komponentene mine Endret 22. april 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har 520W, den uten pleksi. Usikker på om det er min som er stille, eller din som bråker, men prøver jeg på minmum turtall, må jeg legge øret inntil for å høre den. Men såklart, har en bråkete chipsetvifte som plager vettet av meg. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Kan være derfor for jeg tror det er en av de 2 viftene inni som lager lyden, den ytterste vifta er egentlig veldig stille... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå