Samurai99 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvordan får jeg fjernet denne? Jeg har F-Secure Internet Security 2004, men den klarer ikke å fjerne den Trojan-Downloader.Win32.Small.apc Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har du scannet i Safe Mode/Sikker modus (Trykk F8 under oppstart)? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hmmm...jeg klarer ikke å komme inn i sikkermodus! Jeg trykker F8 under oppstart, og da kommer jeg inn på en blå meny hvor jeg har 3 valf. Matshita et eller annet (som er brenneren min), og 2 andre valg uten mening. Jeg har vært på den menyen hvor jeg velger sikkermodus osv før, men klarer ikke å komme dit nå...trykker jeg for tidlig kanskje? Endret 6. mai 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hei, sjekk om linken under kan gi deg ett svar, lykke til http://www.f-secure.se/virus/virusinfo.asp...der.Win32.Small Lenke til kommentar
paroa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hmmm...jeg klarer ikke å komme inn i sikkermodus! Jeg trykker F8 under oppstart, og da kommer jeg inn på en blå meny hvor jeg har 3 valf. Matshita et eller annet (som er brenneren min), og 2 andre valg uten mening. Jeg har vært på den menyen hvor jeg velger sikkermodus osv før, men klarer ikke å komme dit nå...trykker jeg for tidlig kanskje? Det virker som du kan velge hvilket medium du skal boote opp på... vent litt lengre til rett før den skal begynne å laste windows så trykker du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå