chokke Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 var innom ah og sjekka, skulle sjekke blå items for morro skyld og så denne til 3 sølv. Det hadde ikke jeg så jeg beina og sendte penger og tok buyout Tror selgeren skulle sette den på 3 G men dreit seg ut. Som sagt er dette på the maelstorm og ingen er så høy lvl, så det er en GOD stav. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Finn ut hvem du kjøpte den hos og gi den tilbake. Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kjipt for han. 3g er ganske mye i den lvlen maelstrom ligger på =/' Selv gjort den tabben med 10s istedenfor 10g. noen bydde, (ja, ikke buyout) men fikk tatt cancel i tide Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 så ikke hvem det var, var i gledesrus Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hmm... samme skjedde meg med for et par uker siden. Akkuratt samme staven. Wierd. Jeg spiller på Deathwing. jeg solgte den igjen for 2g... slemme meg Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hmm... samme skjedde meg med for et par uker siden. Akkuratt samme staven. Wierd. Jeg spiller på Deathwing. jeg solgte den igjen for 2g... slemme meg Litt off topic, men hva heter du egentlig på Deathwing? Jeg spiller der.. Har en Night Elf rogue som heter Sirhaavard og er straks i lvl 58. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 kan selge den for 2 G hvis jeg vil, burde jeg det? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 kjør på Chokke.. Jeg har kjøpt ting for 2-3s stykket og solgt det igjen rett etterpå for 1g stykket. Har også kjøpt sjeldne patterns noen trenger for 35s og solgt det igjen for flere gull. Meste jeg har fått for det patternet er 10g, en annen gang fikk jeg 5g.. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Skjønner ikke helt hvordan de får det til med tanke på at buyout ikke kan være lavere enn åpningsbudet ?? Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hmm... samme skjedde meg med for et par uker siden. Akkuratt samme staven. Wierd. Jeg spiller på Deathwing. jeg solgte den igjen for 2g... slemme meg Litt off topic, men hva heter du egentlig på Deathwing? Jeg spiller der.. Har en Night Elf rogue som heter Sirhaavard og er straks i lvl 58. karakteren min heter "Emeral". rogue lvl 26. Er du horde? female Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Alltid like kjekt å kjøpe recipie for 3s på en vendor også løpe 30sek bort på AH og selge for 50s. Nesten forståelig at folk betaler dobbelt for ting plukket opp på vendor langt vekk, men når vendoren står rett ved siden av traineren, i Orgrimmar.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Skjønner ikke helt hvordan de får det til med tanke på at buyout ikke kan være lavere enn åpningsbudet ?? Noe jeg ikke har fått med meg? de bytter åpningsbudet? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Skjønner ikke helt hvordan de får det til med tanke på at buyout ikke kan være lavere enn åpningsbudet ?? Noe jeg ikke har fått med meg? de bytter åpningsbudet? når jeg kjøpte staven for 3 sølv var startprisen på 2s(istedenfor 2g) og buyout på 3s(isteden for 3g) catching my drift? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hmm... samme skjedde meg med for et par uker siden. Akkuratt samme staven. Wierd. Jeg spiller på Deathwing. jeg solgte den igjen for 2g... slemme meg Litt off topic, men hva heter du egentlig på Deathwing? Jeg spiller der.. Har en Night Elf rogue som heter Sirhaavard og er straks i lvl 58. karakteren min heter "Emeral". rogue lvl 26. Er du horde? female Om jeg er horde? les hva jeg skrev du, sa jeg var Night Elf Rogue :> du da? horde? Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Finn ut hvem du kjøpte den hos og gi den tilbake. AHHAh! Greit enig man ikke skal rippe folk, men det finnes grenser ved det å kontakte en AH selger i ettertid... Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 var innom ah og sjekka, skulle sjekke blå items for morro skyld og så denne til 3 sølv. Det hadde ikke jeg så jeg beina og sendte penger og tok buyout Tror selgeren skulle sette den på 3 G men dreit seg ut. Som sagt er dette på the maelstorm og ingen er så høy lvl, så det er en GOD stav. er da en lvl 43-44 der + sexy meg på 34 ;p Lenke til kommentar
Krims Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Finn ut hvem du kjøpte den hos og gi den tilbake. AHHAh! Greit enig man ikke skal rippe folk, men det finnes grenser ved det å kontakte en AH selger i ettertid... Så enig, så enig Jeg har solgt mye rart på AH, er det bra å selge 20 linen cloth for 1g? Har tjent en del penger på det, hadde 4g i lvl 12 ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Finn ut hvem du kjøpte den hos og gi den tilbake. AHHAh! Greit enig man ikke skal rippe folk, men det finnes grenser ved det å kontakte en AH selger i ettertid... Så enig, så enig Jeg har solgt mye rart på AH, er det bra å selge 20 linen cloth for 1g? Har tjent en del penger på det, hadde 4g i lvl 12 ^^ linen går for ca. 20 S per 20 (rettet opp) på BB, og 6 sølv for 20 på the maelstorm. Endret 22. april 2005 av chokke Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 40s pr stack minimum på daggerspine (horde) nå... husker den tiden hvor 10s/stack var mye jeg, gode gamle dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå