Mannn28 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jo, kom over denne kule Mail, motherfucker ! fra eurotrip i dag. En genial meldingslyd til mobil, msn eller hva det måtte være. Noen som har noe andre kule meldingslyder liggende eller? Go nuts! Her Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 satan du må være en engelen!! forrige uke snakket vi akkurat den tonen, og idag "fant" jeg den her. takk takk Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har Mr. Garrison i southpark som sier: No! You hear me! You go to hell! You go to hell and you die! Har klipt den ut ifra SouthPark - Smack my bitch up(Cartman mix) som er Parodi/remix av Prodigy - Smack my bitch up... Den er helt konge ass Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Bruker "et pip" hele veien. Syns det er fryktelig irriterende med sånne som skal spille hele det siste Vengaboys-albumet for alle i nærheten hver gang det skjer noe på telefonen deres. Endret 21. april 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har; The following message is rated R, it contains violence, adult language, nudity and adult content. Synes den er schtilig jeg =) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bruker "et pip" hele veien. Jeg også, med mindre jeg er ute og venter en viktig melding, da bruker jeg en standardtone. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 åssen for eg den mail motha.. på mobilen, kan noen hjelpe meg..? den var jo rå hehe Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 satan du må være en engelen!! Er virkelig satan engelen? Beste meldingslyd jeg har hørt, det blir min nye! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) åssen for eg den mail motha.. på mobilen, kan noen hjelpe meg..? den var jo rå hehe Hvilken mobil har du? 1. Hvis du har en mobil som støtter Bluetooth kan du overføre meldingstonen fra PC'en til mobilen via Bluetooth. Hvis ikke PC'en din har innebygget Bluetooth kan du kjøpe en Bluetooth-adapter. 2. Har du en mobil som støtter IR (Infrarød) kan du overføre meldingtonen fra PC'en til mobilen via IR. Hvis ikke PC'en din har innebygget IR kan du kjøpe en IR-adapter. 3. Du kan bruke en USB-kabel hvis du har det. 4. Du kan legge den ut på hjemmesiden din og hente den derifra via nettleseren på mobilen din. Edit: Skriveleif. Endret 21. april 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
3000 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 åssen for eg den mail motha.. på mobilen, kan noen hjelpe meg..? den var jo rå hehe Hvilken mobil har du? 1. Hvis du har en mobil som støtter Bluetooth kan du overføre meldingstonen fra PC'en til mobilen via Bluetooth. Hvis ikke PC'en din har innebygget Bluetooth kan du kjøpe en Bluetooth-adapter. 2. Har du en mobil som støtter IR (Infrarød) kan du overføre meldingtonen fra PC'en til mobilen via IR. Hvis ikke PC'en din har innebygget IR kan du kjøpe en IR-adapter. 3. Du kan bruke en USB-kabel hvis du har det. 4. Du kan legge den ut på hjemmesiden din og hente den derifra via nettleseren på mobilen din. Edit: Skriveleif. åssen får eg lagret den på pc og overført den? har ir.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 åssen får eg lagret den på pc og overført den? har ir.. Hvis den spilles av i Windows Media Player som den gjør her: Trykk på Vis og Lagre som. Deretter overfører du den til telefonen via ir. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har slå på game boy "pling" Lenke til kommentar
3000 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 åssen får eg lagret den på pc og overført den? har ir.. Hvis den spilles av i Windows Media Player som den gjør her: Trykk på Vis og Lagre som. Deretter overfører du den til telefonen via ir. Thanks! har den som meldings lyd nå :!: digger den Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Her er noen meldingslyder. DivLyder.zip Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 rahhha, digger den austin sin jeg... Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det finnes også en annen tråd om meldingstoner... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Et tips til hvertfall de med Siemens CX70. Hvis du setter meldingstonen på Standard, får du en slangs springfjærlyd. Sånn "Boi-oing!". Låter skikkelig kult. Denne lyden er ikke tilgjengelig for brukeren. Dumme Siemens. Vet ikke om dette funker på andre telefoner/merker. Ellers har jeg et lydspor med Homer Simpson liggende på dataen. Er i .wav, men jeg kan kinvertere til det meste. Interreserte? Endret 23. april 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
3000 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 den boooing meldings lyden til siemens synes eg er skikkelig irriterende byttet den med en ericsson ringetone for lenge siden .. men nå har eg mail motha f.. den e jo rå hehe Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 takker 45000000x ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå