potetskrell Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Finner ikke drupal.com. Google sier drupal.org nei jeg har ikke hørt om det... hvorfor mener du drupal er bedere en mambo? Edit: skriveleif Oi, beklager. Jeg synes det er lettere å sette opp, du får med et forum og det er bare så komplett og så bra lagt opp at jeg synes det er det beste alternativet. Å lage nye artikler går som en drøm, og det er drøssevis av alternativer. Pluginfunksjonene er gode og dokumentasjonen er fyldig. Får også fort svar på supportforumet deres (noe du vil trenge). Nei, hvis du vil ha et komplett CMS så anbefaler jeg drupal. Jeg regner med at du ikke vil bruke noen av template'ene som følger med. Der er i hvertfall drupal overlegen Siteframe. Siteframe har jeg brukt mye, lekt meg med funksjonene og etterhvert fått god forståelse for det. Fungerer utmerket som CMS det også, bare med mer knoting og snirklete veier for å forandre på modulene. Men, som sagt, jeg anbefaler drupal eller siteframe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå