Gå til innhold

Hva er best? phpMyAdmin eller mambo?

Anbefalte innlegg

Hei,

Endelig skaffet meg webhotel og et bra domene. (elsiden.com)

Da er det bare å begynne med å lage siden. Jeg kan ikke mye html, css osv. Da blir det enklere med et online basert hjemmesideredigeringspanel.

Hvis ikke phpMyAdmin eller mambo er det samme, så venligst bank litt vett inn i skallen på meg:P

Hva er best av phpMyAdmin og mambo?

Eller finnes det bedere gratisprodukter?

Takker for svar, mvh:

Navitas87

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker best å kunne kontrollere webserveren selv og lage mysql databaser og tabeller med mysql konsollen :cool:

Men så har det seg slik at dette ikke er mulig om du ikke har din egen webserver i ditt hus noe de ferreste har :hm:

Vet ikke om det kanskje er mulig å gjøre noe lignende med SSL greiene? Har egentlig aldri prøvd SSL men har hørt noe snakk om det..

Noen som vet?

Lenke til kommentar

kanskje det var Phpnuke du tenkte på?

og ikke phpMyAdmin

Mambo passer til sider som skal settes raskt opp. Du kan få forum, bildegalleri, og mye mer av tillegg til mambo. Helt gratis.

Mange fine skins til mambo.Gratis!

Mambo passer dårligere som en portal, med flere skribenter. Nei forresten, mambo er utrolig elendig til dette.

Mambo er veldig lett å sette opp og installere :)

Test Textpattern for en enkel blog side. Fins mange fine skins til. Men mer makk for å få til bildegalleri og forum.

Endret av graastein
Lenke til kommentar
Finnes det noe open sorce som er bedere enn mambo?

Gidder du å legge litt arbeid i det fungerer siteframe.org veldig bra. Men som sagt, du må lage ditt eget template og sette deg inn i hvordan siteframe fungerer. Men når du først har gjort det er det enkelt.

Edit: Det er et alternativ, ikke nødvendigvis et bedre et. Du har hørt om Drupal (drupal.com)? Det vil jeg si er det beste, min mening da. Drupal har alt, inkludert forum.

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
De mest populære CMS'ene er PHPNuke og Mambo. Anbefaler deg sterkt å sjekke ut PHPNuke, da du har muligheten til å bruke tusenvis av addons og themes.

Aldri i livet om jeg hadde anbefalt phpnuke til noen. Tregt og usikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...