eirberen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har nettopp fått min Whitebox Cl56. Men har et lite problem, Det trådløse nettverkskortet ser ikke ut til å fungere. har installert medfølgende driver. Men når jeg slår knappen på laptoppen på On så står det fremdeles i windows at jeg må slå den på via knappen på maskinen. Det lyser heller ikke i lyset som skal indikere trådløst. Er det noen som har hatt det samme problemet og fikk fikset dette uten å måtte sende hele maskinen tilbake? Lenke til kommentar
flyby Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hadde samme problemet selv før i dag. Instalerte alt på driver cd`en, men wlan driveren gikk tydelig ikke inn som den skulle. Sjekk i system-->maskinvare--> enhetsbehandling om ikke wlan kortet står som gult spørsmålstegn. Det hadde jeg. Valgte da å oppdatere driveren herfra med driveren fra cd`en. Deretter fungerte alt som fløte og er online trådløst nå Cheers!! Flyby Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hadde samme problemet selv før i dag. Instalerte alt på driver cd`en, men wlan driveren gikk tydelig ikke inn som den skulle.Sjekk i system-->maskinvare--> enhetsbehandling om ikke wlan kortet står som gult spørsmålstegn. Det hadde jeg. Valgte da å oppdatere driveren herfra med driveren fra cd`en. Deretter fungerte alt som fløte og er online trådløst nå Cheers!! Flyby Nå ble jeg nesten glad Driveren er installert riktig. ingen spørsmålstegn i enhetsbehandlingen. Kan det være hardware feil. Bør jeg skru opp laptoppen og sjekke om kortet står skikkelig i? Vet ikke helt hvordan jeg skal skru den opp da men.. Lenke til kommentar
Audis Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har du installert EzButton som ligger på cl56 driver cd`en? Jeg hadde samme problem som deg. Windows fant wlan kortet, men jeg fikk ingen respons fra det, indikatoren lyste heller ikke. Men etter å ha installert EzButton fungerte killswitch, kort og indikator som det skulle. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du må installere Ez button for at nettverkskortet skal kunne aktiveres. Den styrer knappen til nettverkskortet, og de to snarveisknappene ved on/off bryteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå