Gå til innhold

trådløst nett i whitebox cl56

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått min Whitebox Cl56.

Men har et lite problem, Det trådløse nettverkskortet ser ikke ut til å fungere.

har installert medfølgende driver. Men når jeg slår knappen på laptoppen på On så står det fremdeles i windows at jeg må slå den på via knappen på maskinen.

Det lyser heller ikke i lyset som skal indikere trådløst.

Er det noen som har hatt det samme problemet og fikk fikset dette uten å måtte sende hele maskinen tilbake? :ermm::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet selv før i dag. Instalerte alt på driver cd`en, men wlan driveren gikk tydelig ikke inn som den skulle.

Sjekk i system-->maskinvare--> enhetsbehandling om ikke wlan kortet står som gult spørsmålstegn. Det hadde jeg. Valgte da å oppdatere driveren herfra med driveren fra cd`en.

Deretter fungerte alt som fløte og er online trådløst nå :w00t:

Cheers!!

Flyby :p

Lenke til kommentar
Hadde samme problemet selv før i dag. Instalerte alt på driver cd`en, men wlan driveren gikk tydelig ikke inn som den skulle.

Sjekk i system-->maskinvare--> enhetsbehandling om ikke wlan kortet står som gult spørsmålstegn. Det hadde jeg. Valgte da å oppdatere driveren herfra med driveren fra cd`en.

Deretter fungerte alt som fløte og er online trådløst nå :w00t:

Cheers!!

Flyby :p

Nå ble jeg nesten glad :dontgetit:

Driveren er installert riktig. ingen spørsmålstegn i enhetsbehandlingen.

Kan det være hardware feil. Bør jeg skru opp laptoppen og sjekke om kortet står skikkelig i?

Vet ikke helt hvordan jeg skal skru den opp da men.. :cry:

Lenke til kommentar

Har du installert EzButton som ligger på cl56 driver cd`en? Jeg hadde samme problem som deg. Windows fant wlan kortet, men jeg fikk ingen respons fra det, indikatoren lyste heller ikke. Men etter å ha installert EzButton fungerte killswitch, kort og indikator som det skulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...