Hayer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Jeg vet ikke hvilken socket jeg har så viss noen kunne hjelpe meg hadde det vært fint...Jeg har en AMD 1700+ Den suger hard #Topic endret av moderator# Endret 23. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hva skal du bruke pc`en til da? Spilling? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du har Socket A ja. Vis du skal kjøpe ny CPU må du passe på at HK'et støtter bussfrekvensen til den nye CPU'en. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du har Socket A ja. Vis du skal kjøpe ny CPU må du passe på at HK'et støtter bussfrekvensen til den nye CPU'en. Vel, det lønner seg vel å oppgradere HKet med en gang også så han får en annen platform! Hvis du er en fattig student som ikke må ha det aller beste bare for å være "kul" så velg socket 754. Hvis du er ei rik klyse ( ) så velg socket 939. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du har Socket A ja. Vis du skal kjøpe ny CPU må du passe på at HK'et støtter bussfrekvensen til den nye CPU'en. Vel, det lønner seg vel å oppgradere HKet med en gang også så han får en annen platform! Ja, helt klart. Socket 754 er vel det du får beste som er bra og billig. En 3400+ anbefaler jeg da.. Spør hvor mye penger du skal bruke. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 3000+ gir mest per krone og kombinert med et bra skjermkort så har ikke det noe problem med å kjøre det mest krevende spillene på maks med god FPS Det ville nok være det mest fornuftige siden de andre komponentene i PCen hans sikkert også er ganske slitne så er det ikke vits å ha såpass kraftig prosessor, med mindre han har planer om å oppgradere mer ettersom kronene kommer inn Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Takk for hjelpen men hardiskene mine på 500gb til sammen kjører IDE(eller va d nå heter)(skal spille ja :!: )så jeg vil ha hardiskene me.... Hva skal jeg gjør? Vet jeg er Dum Takk på forhånd(jeg er ikke stundent) Lenke til kommentar
ELR Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) De fleste HK i dag har støtte for både IDE (P-ATA) og S-ATA, så det skal ikke være noe problem å drasse diskene med videre. Men du må sikkert formatere og installere på nytt. Hvis du ikke har en egen OS-partisjon, så kan det være lurt å lage det før du oppgraderer, så slipper du å formatere hele disken. Blir så mye stress med backup og greier da. Endret 22. april 2005 av Pitbullo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå