DerKAizeR Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (Håper dette er riktig kategori..) Formaterte begge mine "hoved"-hardisker for noen dager siden. Har siden hatt store problemer med å boote windows. Installerte Windows XP på Raptor-disken (sata). Gikk helt greit å boote opp Win flere ganger, men plutselig gikk det ikke lenger. Feilmeldingene varierer; enten "NTLDR i missing" eller "Boot Disk Failure". Har formatert OS-disken og installert Win på nytt. Samme skjedde.. Den boota fint opp noen ganger, men så ble det problemer. Noen som har en løsning? Er desperat Skal nevnes at ting fungerte knirkefritt før jeg begynte å formatere. Relevant Hardware: MSI K8N NEO Platinum. OCZ 3200 DDR Platinum A64 3000+ Samsung 160gb (pata), WD Raptor 36gb (sata) BFG 6800ultra Fortron / Source, 350w. Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 *BUMP* Jeg tror jeg har funnet feilen. Slettet noen system-filer på den andre disken..(ikke os-disken) Håper at det var dette som var feilen.. Bare passe på å ikke slette de filene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå