MF4355 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hei.. eg er nybjynner og skal lage meg ei hjemmeside.. prøvde frontpage.. men de vart ikkje bra.. er de noen som har nogen tips om hva som er lettest ? utenom freewwbs.com Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Et fint sted å begynne er her da Ellers er HTML Dog er fint sted, for å lære seg basic HTML og CSS. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er vel en WYSIWYG(WhatYouSeeIsWhatYouGet)-generator du ønsker deg. Disse lager desverre søppelkode, og jeg vil heller anbefale å lære HTML og CSS fra bunnen av. Slik har du mye bedre kontroll og du kan lage bedre nettsider. OShea22 gav deg to gode linker, og forumet er ofte til stor hjelp. Lykke til Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ta også en titt på www.w3schools.com, det er der hvor jeg har lært det meste av det jeg kan. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 eg er nybjynner og skal lage meg ei hjemmeside.. prøvde frontpage.. men de vart ikkje bra.. er de noen som har nogen tips om hva som er lettest ? utenom freewwbs.com Husk at du her er i et forum sammen med andre webutviklere, og noe som er veldig viktig for de aller fleste er at man skriver koden selv, slik at den blir semantisk korrekt og at den validerer. Dette lærer du deg kjapt etter å laget et par tråder her om ting du lurer på. Du bør begynne å hacke andres hjemmesider, se hvordan de er skrevet, samtidig som du kutter vekk elementer for å se hva som forsvinner. Sjekk ut htmldog og www.w3schools.com Har du spørsmål, still dem her, men det forutsetter som oftest at du skriver koden for hånd. Anbefaler deg å installere Notepad2 til å skrive koden i. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå