Even. Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har blitt innkalt til intervju hos Expert, men har aldri vært på jobintervju før og lurer derfor på om noen her inne har none gode intervjutips. tig som: Hva skal jeg ha på meg? ..... osv. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Se hva aetat sier om saken: http://www.aetat.no/cgi-bin/aetat/imaker?id=2206 Jeg ville stilt i greie jeans og en pen skjorte. Ser ikke poenget i å kle meg penre enn det som forventes på jobb, heller hakket under, men fortsatt pent. Lenke til kommentar
acon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har blitt innkalt til intervju hos Expert, men har aldri vært på jobintervju før og lurer derfor på om noen her inne har none gode intervjutips. tig som: Hva skal jeg ha på meg? ..... osv. Hmm.... har søkt på samme jobb som deg... har også blitt innkalt til intervju Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har blitt innkalt til intervju hos Expert, men har aldri vært på jobintervju før og lurer derfor på om noen her inne har none gode intervjutips. tig som: Hva skal jeg ha på meg? ..... osv. Hmm.... har søkt på samme jobb som deg... har også blitt innkalt til intervju Her er det tydeligvis sterk konkurranse. Er det bare en enkel stilling? Lenke til kommentar
acon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har blitt innkalt til intervju hos Expert, men har aldri vært på jobintervju før og lurer derfor på om noen her inne har none gode intervjutips. tig som: Hva skal jeg ha på meg? ..... osv. Hmm.... har søkt på samme jobb som deg... har også blitt innkalt til intervju Her er det tydeligvis sterk konkurranse. Er det bare en enkel stilling? Er deltidstilling som selger. Håper det er flere stillinger Tror det blir knallhard konkuranse. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Spørst hvem andre som har søkt. Går ut i fra at en person med 2 år i Salg og service vil ha mye større sjangse for å få jobben enn f. eks en med 2 års formgivingsfag. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Expert på Forus? Tror det var 2 eller 4 stillinger , men blir nok ikke lett. Skal du på mandag du også? Lenke til kommentar
acon Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Mhm... skal på mandag ja Du får ha lykke til på jobbintervjuet Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Får ha ykke til du også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå