AlekXP Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei. Jeg har kjøpt meg ett nytt skjemkort. ( http://komplett.no/k/ki.asp?sku=305051&cks=PRL ) Nvidia GeForce 6600 GT. Men når jeg skal teste kortet i 3dmark01 og 3dmark05 så slutter kortet å sende signaler, slik att jeg må restarte pc'n for å få bilde på skjemen igjen.. Er det noen som vet hva som kan være gale? Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Standardspørsmålet i slike tråder. Har du satt i strømkontakten på skjermkortet? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 så ikke kjør 3dmark da! løst! Har du forandret på agp vcore og mem-size i bios? Fryser pc-en eller går bildet bare bort? (kan du skru av ved hjelp av alt +f4?) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du kan begynne med å slå av AGP fastwrites og sette 2d og 3d klokkehastigheten likt. Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har ikke forandrer på noe i BIOS. Jeg har strøm i skjemkortet. Reply til zeltex; Jeg har lyst å kjøre 3dmark, spessielt nå når det klikker når jeg skal teste det Finner jeg 2d og 3d i BIOS? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har du avinstallert gammel driver, og installert siste nVidia driver? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har ikke forandrer på noe i BIOS.Jeg har strøm i skjemkortet. Reply til zeltex; Jeg har lyst å kjøre 3dmark, spessielt nå når det klikker når jeg skal teste det Finner jeg 2d og 3d i BIOS? AGP fastwrites og klokkehastighet kan du styre med Rivatuner såvidt jeg vet: Rivatuner Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Jeg fikset det, det var noe instillinger på egenskaper til skjemkort, som var stilt feil. Men takk for alle svar. Kanskje dåkke vil læra meg litt om klokking av skjmkort (og pc?) Lenke til kommentar
gsn Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kanskje du kan si hvilke instillinger du forandret på så andre folk med samme problem også får vite svaret? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg fikset det, det var noe instillinger på egenskaper til skjemkort, som var stilt feil. De kunne vært interessant å høre hvilken innstilling du endret? Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Kanskje dåkke vil læra meg litt om klokking av skjmkort (og pc?) Klokking av skjermkort er vilt enkelt. Bare les denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=171401 Klokking av CPU krever bittelitt mer, men les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=143800&st=40 Endret 21. april 2005 av preskatv Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Det er nesten litt flaut å si dette. Var bare att skjemen skiftet Hertz når jeg startet programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå