SonyEricssonForever Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har valget mellom å kjøpe Sony Ericsson K500i og K300i. Veit at K500i har fått bra kritikk over alt, men jeg har ikke sett noen tester på K300 i enda. Noen som veit hvem av dem som er best? Hvem av dem ville du kjøpt? Designet er ikke viktig for meg. Jeg skal bare ha funksjonene Takk for all hjelp som kommer! Her er litt info om de 2 telefonene: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10226 http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10176 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Fikk k300i inn i butikken her om dagen. mine første erfaringer: Virker veldig solid. Akkurat passe vekt. Føles tyngre enn k500, men har ikke sjekket vekta på de. Førsteinntrykket var supert, startet opp på få sekunder (k500, k700 og k508 bruker et par minutter første gangen) og alt av navigering, sms o.l. var raskt og responsivt. Tastene var meget gode. Kameraet er også litt mer responsivt enn det på k500 og k700. Alt i alt: super telefon med meget god kvalitetsfølelse. Lenke til kommentar
SonyEricssonForever Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Fikk k300i inn i butikken her om dagen. mine første erfaringer: Virker veldig solid. Akkurat passe vekt. Føles tyngre enn k500, men har ikke sjekket vekta på de. Førsteinntrykket var supert, startet opp på få sekunder (k500, k700 og k508 bruker et par minutter første gangen) og alt av navigering, sms o.l. var raskt og responsivt. Tastene var meget gode. Kameraet er også litt mer responsivt enn det på k500 og k700. Alt i alt: super telefon med meget god kvalitetsfølelse. Takk for hjelpa! Er de noen fler som har erfaring om disse to telefonene så hadde det vært fint om dere kunne hjelpe meg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå