Xander^ Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Swat-Team..EN stk.. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Haaahahahaha!! Kanskje han er den råingen!? One man swat! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 ,21/04/2005 : 15:56]Haaahahahaha!! Kanskje han er den råingen!? One man swat! Tydeligvis : "- Alle tilgjengelige ressurser er satt inn i en aksjon for å finne raneren, sier Olsen." Jaja..nå får vel Oddny og Bjørg noe å snakke om over en kopp kaffe på bingoen Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ligner veldig på samme mannen ja.. Swat team sjø... 1 fyr.. er det mulig? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tydeligvis : "- Alle tilgjengelige ressurser er satt inn i en aksjon for å finne raneren, sier Olsen." Jaja..nå får vel Oddny og Bjørg noe å snakke om over en kopp kaffe på bingoen Hehe, kan bli et hett tema for sladderkjærringen i "bøgda". :!: Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hmm.... Punkt-sikte, innskyvbar kolbe... Ikke akkurat standarutstyr på en mp5. Og mag-clip?? Har han tenkt å fyre av 60 skudd i raskt tempo? Tror det bor en liten rambo i denne karen ja. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Huff... Det var trafikalt KAOS i TIMEVIS etter denne situasjonen inntraff. Folk som skulle over brua, ergo, av øya, måtte igjennom STRENG kontroll med triggerhappy politi. Litt scary. Heldigvis skulle jeg andre vei (bor på selve øya) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Don't underestimate the bondeknøl... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hmm.... Punkt-sikte, innskyvbar kolbe... Ikke akkurat standarutstyr på en mp5. Og mag-clip?? Har han tenkt å fyre av 60 skudd i raskt tempo? Tror det bor en liten rambo i denne karen ja. Det er faktisk standard hos utrykningsenhetene (UEH). Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Heh, morsom! Fikk litt KOPPS assosiasjoner Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hmm.... Punkt-sikte, innskyvbar kolbe... Ikke akkurat standarutstyr på en mp5. Og mag-clip?? Har han tenkt å fyre av 60 skudd i raskt tempo? Tror det bor en liten rambo i denne karen ja. Er ikke sikker på det andre, men innskyvbar kolbe er standard på alle MP5 som brukes i det norske politiet. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sett litt rundt på bilder nå. Overraskende mangen som har punkt-sikte på våpenet, men ikke standard ser det ut for. Mag-clips, det jeg reagerte sterkest på, kan nesten se ut til å være standard. Av og til liker jeg å tro at politiet bare skrur på stasj på mp5en bare for å se kul ut de få gangene de får bruke den. Når jeg var i militæret og politiet kom for å hente de vi hadde annholdt, sikklet de alltid like mye på mp5'ene våre. Spesielt de unge konstablene. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 skjønte ikke så mye av det jeg!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Swat-Team..EN stk.. Du var der og så at det var kun en Vel nok er der ikke like mange som i feks Oslo,men det skulle ellers bare mangle da, men siden du prøver å slå et billig poeng på et enkelt bilde, så må jeg skuffe deg, der var adskillig flere. Ble selv stoppen. JA jeg var der Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Swat-Team..EN stk.. Du var der og så at det var kun en Vel nok er der ikke like mange som i feks Oslo,men det skulle ellers bare mangle da, men siden du prøver å slå et billig poeng på et enkelt bilde, så må jeg skuffe deg, der var adskillig flere. Ble selv stoppen. JA jeg var der Og seff.. Når de sier at de har sperret alle utveier, så har de ikke kun en dude midt i byen. Men det som var det snåle er at de skrev "swat-team", og det var bilde av 1 fyr. En swat, blir aldri et helt "team". menmen Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Swat-Team..EN stk.. Du var der og så at det var kun en Vel nok er der ikke like mange som i feks Oslo,men det skulle ellers bare mangle da, men siden du prøver å slå et billig poeng på et enkelt bilde, så må jeg skuffe deg, der var adskillig flere. Ble selv stoppen. JA jeg var der Nei, men jeg så litt ironi i bildet iom at det ikke akkurat er en overbefolket øy.. og vol.no måtte ha et situsjonsbilde..og to bilder av teamet, ett lite og ett stort..var litt morsomt syntes jeg da..menmen Væpnet ran..en purk med hjelm, kevlar og mp5 lissom.. offtopic: Har selv gått på skole i det lille tettstedet Endret 23. april 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå