Larsy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 noen som har spilt det? er det bra? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har det og det er helt greit. Ville heller satset på et spill som f.eks. wipeout, mercury eller Ridge Racers Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har spillt det og synes det er skikkelig bra, var helt hekta i påsken. Er litt vanskelig på slutten, men det er tøft og kunne oppgradere og style bilene. Men det er veldig avhengig av person og hva man liker, mine favorittspill er Need for speed og Untold legends så langt! Retro... Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 har dere også japansk versjon? jeg skjønner nemlig ikke en dritt av menyen i spillet. er det noen måte å skifte språket på spillet? eller hvilket nummer av valgene er de forskjellige tingene? -Lars Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har dere også japansk versjon? jeg skjønner nemlig ikke en dritt av menyen i spillet. er det noen måte å skifte språket på spillet? eller hvilket nummer av valgene er de forskjellige tingene? -Lars Jeg har det på Japansk det var ganske vanskelig og fatte menyen ja, helt til jeg fant dette: Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 ok, men menyen min ser helt annerledes ut, kansje det ikke er main menyen. for på min er det et speedometer som viser hvilket valg du har hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 hvordan kommer du deg egentlig til den manin menyen? jeg kommer på en helt annen meny jeg.. og jeg får aldri kjørt min egen bil... nei, jeg må gå til anskaffelse av et US spill Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 ok, men menyen min ser helt annerledes ut, kansje det ikke er main menyen. for på min er det et speedometer som viser hvilket valg du har hvis du skjønner? Det er main menyen bare en "beta" versjon av den uten speedometeret. og så er de lagt til et ekstra valg i din meny(pocket trax) Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 ok takk, men det er 7 val inne på underground mode igjen, har du noen ide hvilken som er hvilken der? tusen takk forresten Lenke til kommentar
andus Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kan man ikke bytte språk på den japanske versonenen av NFSUR? Hvis det ikke er mulig kommer jeg til å måtte lære meg Japansk Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 gandalf du som er så snill hadde du giddet å skrive hvilken rekkefølge du trykker for å få kjørt i underground mode? jeg er ikke i nærheten av å skjønne det(tror jeg da..). hadde vært sinnsykt snilt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) gandalf du som er så snill hadde du giddet å skrive hvilken rekkefølge du trykker for å få kjørt i underground mode? jeg er ikke i nærheten av å skjønne det(tror jeg da..). hadde vært sinnsykt snilt Er egentlig ikke sikker selv, jeg gadd aldri fullføre spillet jeg så jeg lastet ned en save som var 60% ferdig eller noe Funket fint det, da kunne jeg style bilene og kjøre noen av de hardere racene Kan man ikke bytte språk på den japanske versonenen av NFSUR?Hvis det ikke er mulig kommer jeg til å måtte lære meg Japansk Nei, man kan nok ikke det, men det er ikke så altfor vanskelig, man må bare prøve seg frem Endret 23. april 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 hvor får man lastet ned saver da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hvor får man lastet ned saver da? Google it! Lenke til kommentar
andus Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg fant 100% saver til ridge racer, nfsur (jap), monkey etellerannet og noen andre spill i forumet på lik-sang. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå