Poor Leno Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg sitter her, oh har hørt gjennom 2 stk RJD2 albumer, og aLLE! sangene var helt geniale!!! Tror det er de beste cd'ene jeg har kjøpt noensinne En annen artist som er grådig bra, er Dj Shadow! Noen som har hørt om disse to eller? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Manitoba er ute med nytt album i disse dager, under navnet Caribou dog. Mistenker det kan falle i smak hvis du liker RJD2. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Begge to er supre artister.. RJD2's "Deadringer" er sinnsykt fet.. Spesielt Ghostwriter som er sommerfeeling Dj Shadows "the private press" er også meget bra.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Manitoba er ute med nytt album i disse dager, under navnet Caribou dog. Mistenker det kan falle i smak hvis du liker RJD2. Takk for tipset!! Skal skjekke det ut jeg Men siden RJD2 er så geniale, er jeg nesten redd for å bli skuffet Endret 22. april 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 RJD2's "Deadringer" er sinnsykt fet.. Spesielt Ghostwriter som er sommerfeeling inv_biggrin.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå