tunheim Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Leter etter et pent HTPC-kabinett som er egna for passiv kjøling. Helst til mikro-ATX eventuellt mini-ITX. I tillegg ønsker jeg ikke å ha dvd-inngang på framsida. Men et er sekundært. Fortrinnsvis må fronten være uten plass til dvd-spiller. Eventuellt må denne være mulig å skjuler/fylle igjen på en slik måte at en ukyndig bruker ikke tror at det kanskje er en dvd-inngang. Lenke til kommentar
paknive Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hmm.. så et kabinett med for som hifi-komponent her for litt siden, mener det hadde kjøleribber langs siden også, skal se om jeg finner igjen jeg. Lenke til kommentar
paknive Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 HTPC-kabiss Der var den jeg mente, kanskje ikke helt diskre med den størrelsen da men.... og var ikke helt passiv kjøling på den. kommer visstnok i svart, "gull" og "sølv"-farge. men hvis du tenkte på bare passiv kjøling, så kan det vel bli litt vel varmt vel...? minne så ha leste at kabben ikke burde være noe særlig over 30C... Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Ja, det er ikke noe dum ide den kassa der. Men skulle gjerne hatt en med noe kjøleribber på sidene eller noe så eg kan få kjølt prosessoren. Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Dette har passiv kjøling, men er ATX med DVD i front... http://www.hifiatx.com Endret 22. april 2005 av Paragrafrytteren Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Geniaaaalt! Sitter og sikler nå. Dette skal bli en fin sak. Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Dette har passiv kjøling, men er ATX med DVD i front... http://www.hifiatx.com Dette er utvilsomt en av de beste løsningene jeg har vært borti. Har du flere slike gode råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå