pessimisten Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) har soround høyttaler men winamp spiller bare på 2 høytalere.... itunes funker fint. noen som vet å e kan gjør?? Endret 21. april 2005 av dudee Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nok av emner om denne problestillingen fra før. Søk, så finner du garantert noe Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Lurt å endre emnetittel før moderator kjem. Vis itunes virker fint bruk itunes Kan du utdype litt? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Skal være i Programvare. Har hørt før at folk har problemer med flere kanaler når de bruker winamp. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Lurt å endre emnetittel før moderator kjem. Vis itunes virker fint bruk itunes Kan du utdype litt? vet ikkje åssen e skifter emnetittel... når jeg spiller musikk med winamp så kan e bare høre det på de 2 front høtalerne Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 fant ikke noen annen topic som svarer på spørmålet mitt Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du kan finne deg en surrerundt plugin på winamp.com , men personlig syns jeg det blir rimelig dårlig lyd av det, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Lurt å endre emnetittel før moderator kjem. Vis itunes virker fint bruk itunes Kan du utdype litt? vet ikkje åssen e skifter emnetittel... når jeg spiller musikk med winamp så kan e bare høre det på de 2 front høtalerne Okey, du kan jo prøve med andre medieavspillere og sjå om det funker da og du er tilfredstilt med den avspilleren i forhold til winamp. For å endre emnetittel trykker du på Edit som står oppe i høgre hjørne for inlegga dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå