Sinnapels Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Får ikke denne til å funke. Har lagt inn port95nt og Userport. Bruker lcd smartie 5.3. Har satt Paralellporten til EPP i bois. Både Epp 1.7 og Epp 1.9. Får ikke opp noe på skjermen. Når jeg starter pcen får jeg gjerne opp følgende melding: DriverLINX Port I/O Driver DLPORTIO.SYS device driver not loaded. Port I/O will have no effect. Har søkt på forumet men ikke fått noe svar som hjelper meg. (Viss denne er feilpostet, kan den ikke bare flyttes da?) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Du kan prøve paralellportmonitor og finne ut ka som er feilen. Eg og bruker eit slik display og det funker fint hos meg. Send meg en PM eller msn (adressen i profilen min) om du trenger meir hjelp. Ole-Johan Endret 21. april 2005 av olejohan Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Funker fint hos meg og. Gå igjennom alle loddingspunkter Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Har ikke lodda, kjøpte det ferdi lodda, skulle bare være å sette i ledningene også er det tut og kjør visst nok Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Fikk det til å funke nå, med STOR hjelp fra olejohan. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå