*F* Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Går det an å laste ned Plugings til Opera ? Hvor kan jeg laste ned i såfal? Har 8.0 Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg tyder det dithen at du er på jakt etter "plugins" og ikke et program ved navn "Plugings" (du brukte dog stor bokstav, så si ifra hvis jeg tydet feil). Siden du linker så fint til opera.com, så kan du kanskje ta en kikk på Operas hjemmeside, f. eks. på undersiden om plugins. Når du først er på Operas sider, kan du med fordel også ta en titt på de individuelle tilpassningssidene i samme slengen. Hvilken funksjon savner du egentlig? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Jeg tyder det dithen at du er på jakt etter "plugins" og ikke et program ved navn "Plugings" (du brukte dog stor bokstav, så si ifra hvis jeg tydet feil). Siden du linker så fint til opera.com, så kan du kanskje ta en kikk på Operas hjemmeside, f. eks. på undersiden om plugins. Når du først er på Operas sider, kan du med fordel også ta en titt på de individuelle tilpassningssidene i samme slengen. Hvilken funksjon savner du egentlig? ja det var plugins jeg mener. Savnede funksjoner: Kann ikke opne Gmail ---------------------------------- Har ikke funnet den pluging siden før (Ville bare se om det var noe kult) ....................................... Åsen kan jeg ungå at det kommer flere Opera logoer på oppgavelinjen i 8.0? Det var ikke sånn i forige versjon Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er en del plugins rundt omkring, ta et søk i din favoritt søkemotor etter "Opera plugins" f. eks. Det er også en del funksjoner i selve Opera du kan skru på i preferences, som f. eks. tekst-til-tale, stemmestyring, mailklient osv. Kann ikke opne Gmail Support for XmlHttpRequest giving full Gmail support Opera 8.0 skal vel derfor fungere utmerket med gmail? Har du lastet ned den nye Opera 8.0 eller sitter du med en tidligere versjon eller en beta av den nye? Utklipp ovenfor funnet her: Opera 8.0 changelog. Åsen kan jeg ungå at det kommer flere Opera logoer på oppgavelinjen i 8.0?Trykk ctrl+f12 for å få opp "preferences", under "choose how you handle pages and pop-ups" vil du finne en sjekkboks for "open pages in tabs". Kryss av denne for at alle nye vinduer skal åpne seg i en ny tab istedet for å legge seg på oppgavelinja. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 ok greit hat 8.0 skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå