Fidelio Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har en eldre maskin, har nå et geforce4 Ti 4400 i den. Er det noe vits å oppgradere til 9600 pro, eller vil jeg ikke få så stor ytelsesøkning i spill? /F. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ville ikke gjort det. TI kortene er faktisk ikke så gale og tror ikke det vil være verdt forskjellen. Spar opp litt og kjøp heller et bedre et. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 forsjellen er ikke stor nok til at du vil merke den i annet enn nyere dx9 spill. og den lille forsjellen du ser er så liten at den ikke er verdt opp under 1000,- lappen Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Takk, da tror jeg jeg sparer pengene. Enig i at Ti 4400 er et bra kort, kjører BFV med akseptable framerates, selv på min gamle maskin:-) Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Takk, da tror jeg jeg sparer pengene. Enig i at Ti 4400 er et bra kort, kjører BFV med akseptable framerates, selv på min gamle maskin:-) Like greit å spare pengene. Det duger jo, det er jo det viktigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå