Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverksproblem med ABC klient løst!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk for et par dager siden problemer med at torrentklienten ABC sluttet å laste ned uten en tilsynelatende god grunn.Det sto bare connecting to tracker så skjedde det ikke mer.

Jeg hadde innstallert en annen torrent klient som jeg avinstallerte,2 spill med multplayerfunksjon og et singelplayerspill før hendelsen med at ABC ikke fungerte.

Avinnstallerte den andre torrent kilenten og installerte ABC på nytt uten at det hjalp.Portene var innstilt slik de var før både på routeren min og ABC så jeg ble litt frustrert.Avinstallerte også et par av spillene for å se om de hadde laget konflikter i forhold til ABC men det hadde de ikke.

Så nå prøvde jeg med litt frem på egenhånd på internettinnstillingene som jeg ikke har stilt på før slik at ABC eventuelt skulle slutte å virke,og gjett jeg traff spikeren skult i jungelen.Det jeg måtte gjøre var og gå inn på egenskaper for internett/Avansert/Sikkerhet og huke av funksjonen som heter:Tillat kjøring eller installasjon av programmvare selv om signaturen er ugyldig.Og viiiiips ABC begynte å jobbe igjen.

Men det er frustrerende og måtte lete opp slike feil når man ikke har stilt på de,kun installert noe spill og programmvare.Er det vanlig at installasjoner av programmvare påvirker internettforbindelsen på en slike måte som dette?

Trodde jeg selv måtte gå inn å huke av i internettinnstillingene for at de skulle bli forandret?Eller hva? :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo,jeg oppdaterte automatiske for noen dager siden og innstallerte nye oppdateringer.Kanksje oppdateringen ikke tredde i kraft før en stund etter på pga at jeg ikke hadde restartet maskinen på lenge.Den pleier å stå på hele døgnet.

Men jeg mener ganske sikkert at disse oppdateringene kan ha vært fullført før problemet oppsto men er ikke helt sikker.Mener jeg har innstallert og restartet noen ganger lenge før problemet oppsto,men er ikke sikker.Hukommelsen svikter litt på sånne smådetaljer :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...