Floppen Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Har noen lp plater jeg skulle ha kopiert inn på pc'en og ut på cd. Bruker line in på lydkortet. Trenger et program for å ta opp fra line in. Noen som vet om et slikt program? Lenke til kommentar
pegg Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 total recorder kan vel brukes: http://www.highcriteria.com/productfr.htm#prod_TR Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei Floppen! Vil bekrefte at Total Recorder vil fungerer ok. Lykke til... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 jeg har brukt lydopptageren som fulgte med lydkortet til å gjøre akurat det samme (kopiere lp -> cd) og dette gikk utmerket Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
boza Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei Ville bare fortelle deg om min favoritt Coool Edit 2000 som recorder/konvertering/effect program. Masse muligheter i det programmet. Mvh Boza Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei boza! Ja,det programmet fungerer også.Kva program ein velger spørs litt kva du vil gjære med lydfila. Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Total Recorder funka bra det. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå