shagg0r Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvordan kan man enklest mulig få tekst til å blinke? Er dette mulig ved hjelp av css? Har hørt om blink men det har aldri funket for meg... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) blink-styling funker dårlig. Har aldri opplevd at det funker. Det enkleste (og beste, med tanke på tilgjengelighet) tipper jeg ville vært å bruke en Image Replacement-metode som setter inn et animert gif-bilde med ønsket tekst. Endret 21. april 2005 av Loomy Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 ok, da blir det egentlig bedre å bruke javascript værtfall lettere Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tør jeg spørre hva det skal brukes til? Regner med du er klar over hvor irriterende blinkende tekst som oftest er... Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Tør jeg spørre hva det skal brukes til? Regner med du er klar over hvor irriterende blinkende tekst som oftest er... Det skal brukes for å få brukernes oppmerksomhet dersom de har mottat en ny melding Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det skal brukes for å få brukernes oppmerksomhet dersom de har mottat en ny melding Ok.. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er mulig det ja. html: <p class="blink">Tekst som blinker</p> css: p.blink {text-decoration:blink;} hvis det var det du lurte på ? Merk: det funker ikke i alle browsere ! Har selv prøvd dette i netscape, og det funker der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå