Neo_mandal Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Skjønner ike hav dette kan være.. Hver gang jeg logger meg inn på en server.. altså counterstrike, så kommer det opp en lydfil som spilles om og om igjen.. høres ut som eddie murphysom prater om ei fin dame.. osv.. Skikkelig irriterende.. Noen som har opplevd samme??????????? Eller måter jeg kan bli kvitt det på?! Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Vil bare si at denne lyden/musikken kommer bare når jeg logger på en server via internett.. ikke ved å lage egen.. hvis dere skjønner, så jeg lurte på om det kunne komme av et virus, evt. noe som er blitt installert via nett surfing.. Har norton oppe å går, så jeg vet ikke. Håper noen kan hjelpe, fordi dette blir mere og mere irriterende!! Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Det eneste jeg vet er at dersom man har en vanlig musikk-CD i CD-ROM'en, så vil den spilles av når du spiller CS. Men da hadde du vel kjent igjen stemmen. Lenke til kommentar
ManOwaR Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hehehehehe.... Du sa ikke noe om hvilken server dette var, men jeg regner med at det er noen smartinger som har laget et eget/custom brett...går fint ann å legge til snåle lyder. Vi hadde feks. en radio som spillte Snoop Dogg - Pump Pump på ett av brettene våre :wink: Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Nei, vet dere hva. D var en musikk cd i pc`n. Visste ikke om den, hadde hatt fest og noen hadde putta den I, også var den sånn darlig reklame på første sporet.. hehe. Det skal ikke være lett:) Takker for svar;) forresten, noen gode raske og norske cs servere der ute? Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 hohoho så vanvittig artig, kan tenke meg hvordan du var da musikken ble spilt av hver gang du logget deg på en server hahahaaaa Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Herregud, det må da finnes andre forum enn HWno for sånne problemer! http://www.counter-strike.net, gutt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Neo_mandal:Søk i HL-mappa de etter *.mp3 eller *.waw filer med rart navn og størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå