Gå til innhold

Sitter på skole - blir logget ut hele tida

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn på dette forumet fra maskinene på skolen, blir jeg alltid logget ut igjen etter kort tid. Som regel rekker jeg å trykke på 3-8 linker, altså kategorier, tråder, også videre, før jeg blir logget ut.

Problemet ser ikke ut til å gå på tid.

Finnes det noen enkel løsning på dette? Det gjør det nesten umulig å bruke dette forumet fra skolen.

EDIT:

Nettet her går gjennom Sør-Trøndelag Fylkeskommune (stfk).

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker, men kan det ha noe med at skolen din har alle maskinene i et nettverk?

Søstra mi har f.eks merket at hvis hun bruker webmessenger på skolen og andre logger seg inn kan de se hennes e-post o.l hvis hun er logget på selv om de er logget på som selv. (noe sånt noe).

Og kanskje det er flere som sitter på samme nettverk og logger seg inn på hardware.no mens du holder på? Da kan det jo hende at de på en måte overtar?

Gjerne kall meg dum, hvis jeg er helt på jorde. Er bare en teori jeg fant på... ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 21/04/2005 : 17:26)
Har dere prøvd "Automatisk innlogging"?
Det er bare å trykke logg ut og vips så er man ute og cookien er fjernet og man blir ei automatisk logget ut og så er man pålogget hele tiden og slipper å bli logget av til tider og utider.

Ja, fant ut at det var det jeg måtte på min skole også. Kjekt at vi har vært våres login-brukernavn og personlige filer. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...