Sirslask Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Det kommer ikke noe på skjermen når jeg starter opp? men alt annet fungerer bortsett fra den logger seg på men det er fordi den ikke har OS er det ,ram skjerm kort eller hovedkort? dette skjedde etter pappa monterte hk rett på plata uten hk skruer Endret 21. april 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (boost) Kan noen hjelpe meg med problemet mitt snart? jeg må få ferdig datan snart så derfor må noen hjelpe meg Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Du skriver den logger seg på ? Logger seg på hva for noe ? MSN ? Tipper hovedkortet er dødt grunnet feilmontering. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Windows men hva med resten Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Windows Ok Hk hvis det er alt så Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hvordan kan du si at maskinen logger seg på windows hvis du ikke ser noe ? Som regel bruker hk å ta kvelden når man gjør slike ting, og dersom alt annet virker noenlunde normalt (det lyser, viftene går, harddiskene jobber). MEN bare så det er sagt, ingen regel uten unntak, kan ikke garantere hverken det ene eller andre uten at jeg selv har kontrollert utstyret. EDIT : Har du selv lest gjennom det du skrev tidligere ? ....men alt annet fungerer bortsett fra den logger seg på men det er fordi den ikke har OS er det...... Hvordan skal man tolke dette da ? Det kommer ikke noe på skjermen når jeg starter opp? Betyr dette at det ikke kommer noe som helst, eller at skjermbildet forsvinner når du skal i windows ? Endret 26. april 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 det komer ikke noe på skjermen i det hele tatt men HK lyser og alt annet funker men det kommer ikke noe på skjermen, hvorfor? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 det komer ikke noe på skjermen i det hele tatt men HK lyser og alt annet funker men det kommer ikke noe på skjermen, hvorfor? Da er det mest sannsynlig det jeg har foreslått tidligere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Little slask, er det slik å forstå at Big slask monterte HK uten spacere/mellomskuer bak mot veggen til kabinettet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå