Joachim_F Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Romvesener er i ferd med å invadere jorden igjen, og det er en situasjon som en spesiell helt tar veldig seriøst. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Serious Sam er vilt gøy i cooperative modus spesielt når du er flere om det. Håper denne også kan by på det samme Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Dette kan jo bli interesant..... har spilt seriuos sam the second encounter før å det va dritrått Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Serious Sam 2 kan jo kanskje bli litt arti.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) *Slettet* Trodde dette var 3dje spill i serien jeg Serious Sam, og Serious Sam; Second encounter... Endret 21. april 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Stusset litt på det jeg også, at det tredje spillet blir kalt SS 2... Men dette blir moro! Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Serious Sam To To blir bra! En litt bedre tittel kunne kansje vært en ide, men på den andre siden fikk det jo oss til å tenke.. Co-op på LAN i Serious Sam er bare konge, håper den beholder den modusen! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 *Slettet* Trodde dette var 3dje spill i serien jeg Serious Sam, og Serious Sam; Second encounter... Nope.. mange som faktisk tar feil der Serious Sam 1 - First Encounter Serious Sam 1 - Second Encounter Serious Sam 2 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Altså, second encounter er en "frittstående" utvidelses-pakke? Det oppklarte jo en hel del! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 *Slettet* Trodde dette var 3dje spill i serien jeg Serious Sam, og Serious Sam; Second encounter... Nope.. mange som faktisk tar feil der Serious Sam 1 - First Encounter Serious Sam 1 - Second Encounter Serious Sam 2 Serious Sam 1 - First Encounter Serious Sam 1 - Second Encounter Serious Sam 1 - The Next Encounter (PS2 versjon) Serious Sam 2 Må si at jeg har spilt dem alle 3. Å det er faktisk et av de spillene jeg gleder meg til. Et episk slag i ringenes herre stil. Alle er imot deg og du klarer å overleve med å bruke altslags våpen. Herligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg