Gå til innhold

Half-Life Slutten?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-08 00:13, Nor_Beret skrev:

omg omg omg omg!%&"&//

eg glede meg sånn te half life 2!%"/

yndlingsspillet mitt (etter NOLF seffølgelig)..

akk.. spillt gjennom alt av HL, blue shift å det derre...

*gleder seg*

*kosemomse med seg selv*

Av alle spill jeg har spill så er virkelig NOLF en av favorittene. Spillene har en fantastisk atmosfære og humor. Når man f.eks. lister seg mot et hjørne og samtaler mellom fiender aktiveres. Brukte håndvåpen med lyddemper sikkert 80-90% av spillet. Variasjon med amunisjon er også bra. Spillet har forøvrig også et av de kuleste multiplayerbanene jeg har spilt; snøscooter og motorsykkel.

Gleder meg til HL2, men NOLF2 er et av de spillene jeg ser mest fram til om dagen.

Lenke til kommentar

Mye dårlige mods til HL ass, var en stund jeg hadde alt. Og masse av disse sugde.

Har selv rundet spillet 2 ganger, og syntes det råeste av alt var å spille mot de marine soldatene. Det var helt konge.

Var også helt konge å spille mot de svart kledde kjerringene som hoppet rundt ..

rett og slett genialt ,,,

Lenke til kommentar

Quote:

shivac skrev (2002-07-26 11:07):

Mye dårlige mods til HL ass, var en stund jeg hadde alt. Og masse av disse sugde.

Har også samla på masse modder. Ikke halvparten var verdt å ta vare på :/

Quote:

Har selv rundet spillet 2 ganger, og syntes det råeste av alt var å spille mot de marine soldatene. Det var helt konge.

Var også helt konge å spille mot de svart kledde kjerringene som hoppet rundt ..

rett og slett genialt ,,,

Helt genialt spill når det kommer til sp og hvor lett det er å lage mods. Joda mp er også bra =) Det var bestandig best å spillet mot soldater i HL. Den alien verdenen var litt kjipen.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hehe.. for et halvt år/et år siden siden (eller.no.slikt) skrev jeg at jeg trodde at HL2 kom ut i december 2002/første kvartal av 2003.. Dette kan man jo ikke si var noe annet enn dårlig gjettet... Vel... nå er jo dette "brekkjern-bildet" "sluppet" på internett, og skal jo vises frem i et datablad om ikke altfor lenge.. Noen her som har ideèr om hva dette kan bety? Når kan vi vente oss en release????

Har ligget i fosterstilling siden 98` og ventet på HL2, og nå begynner jeg såvidt å ane en krampe å tre komme sigende.... Dem må snart få fingen ut for faen!

MvH.

Beret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...