Gå til innhold

Half-Life Slutten?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå rundet half-life spillet 2 ganger.

Men jeg forstår ikke helt slutten på spillet, det irriterer meg noe veldig.

Jeg forstår det slikt;

Jeg har lykkes i å drepe hovedhjernen i spillet og blir tilbudt en jobb i "alien verden?" eller jeg kan fortsette å spille mot "alien verden". Men hva er poenget? Hva skjer videre???

Hjelp meg, jeg er helt rastløs til å finne ut dette..... :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

omg omg omg omg!%&"&//

eg glede meg sånn te half life 2!%"/

yndlingsspillet mitt (etter NOLF seffølgelig)..

akk.. spillt gjennom alt av HL, blue shift å det derre...

*gleder seg*

*kosemomse med seg selv*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Quote:

Den 2002-07-08 00:15, house skrev:

kommer faktisk half life 2 ? bare sa noe jeg =) hehe

jepp.. det gjør det.. hehe.. var redd du hadde knust meg nuh? hehe

ingen vet når det kommer.. f.eks ble Half Life annonsert kun 1 uke før release datoen!! dette er meget spesiellt...

så det kan faktisk komme hvert sekund.. selv gjetter jeg på en gang i desember, eller en gang i første kvartal neste år...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

oboy oboy oboy oboy oboy!§¤"!%!&&

*sitter i fosterstilling å holder rundt segselv*

Lenke til kommentar

HL ble jo ikke lansert 1 uke før release, det er pokkkermeg en myte...demo videoen til HL kom nesten et år før spillet!

så sant så sant, jeg husker selv første gang jeg så den videoen...gjennomsiktig glass! wow! tenkte jeg :)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-08 23:22, jonasd skrev:

Ah, Who cares about Halvt liv?

Du er sikkert klar over det, men siden du kommer med en oversettelse i "lettsabel" klasse så kan vi repetere at Half-Life på ingen måte skal oversettes Halvt liv. En korrekt oversettelse av Half Life er halveringstid dvs den tiden det tar før halvparten av atomene i et radioaktivt stoff bryter sammen. Eksempel mm

Siden vi er inne på det så kan vi ta med i samme slenge at Half-Life(spillet) A'en (det tegnet inni sirkelen) er en gresk L som heter Lambda. Lambda betyr bølgelengde og er avstanden fra en bølgetop til neste bølgelengde.

Lenke til kommentar

Du er sikkert klar over det, men siden du kommer med en oversettelse i "lettsabel" klasse så kan vi repetere at Half-Life på ingen måte skal oversettes Halvt liv. En korrekt oversettelse av Half Life er halveringstid dvs den tiden det tar før halvparten av atomene i et radioaktivt stoff bryter sammen. Eksempel mm

Siden vi er inne på det så kan vi ta med i samme slenge at Half-Life(spillet) A'en (det tegnet inni sirkelen) er en gresk L som heter Lambda. Lambda betyr bølgelengde og er avstanden fra en bølgetop til neste bølgelengde.

2fy brifer! mememe..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-10 13:07, magle skrev:

2fy brifer! mememe..

2FY er gøy det :grin: Håper at 3FY'en jeg får neste år kan brukes like mye til briefing :wink: Men det er jo kjekt at de som ikke har hatt fysikk også er klar over hva Half-Life faktisk betyr da

I'm not a trendy asshole

I do what I want I do what I feel like

I don't give a f*ck if it's good enough for you

// Idealistisk anarkist | #HW.no //

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-10 14:09 ]

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg lyst til å spille Half-Life igjen... med andre ord: skvette like mye av head-crabsa. Når jeg ser de støgge "dyra" så går det et kaldt gufs nedover ryggen.

Vikings, knights and pirats og DoD er de to kewleste mod'ene :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...