CarinaE Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hawaii eller Santa Barbara Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvis du kunne dratt hvor som helst på ferie en sommer, hvor ville du reist da? Jeg har nemlig et sånn tilbud men klarer ikke finne på no skikkelig lurt Vel, for å finne ut hvor du ønsker å dra må du først finne ut hva du egentlig vil oppleve. Vil du se ville dyr, bade, spise god mat, hoppe i strikk, gå lange fotturer eller se kulturhistoriske steder? Badeferie, bilferie, storbyferie, aktiv ferie, opplevelsesferie eller cruise-ferie? Eller kanskje en kombinasjon? Selv kan jeg anbefale både Thailand og USA da jeg har hatt veldig gode erfaringer med å feriere i disse to landene. I sommer skal jeg til Cuba, et sted som i mine øyne virker meget spennende. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Dra til Las Vegas Been there, done that. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er du musikkinteressert så kan jo Roskilde festival være noe. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva med noen dager på hotell Pupp? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Interail er sikert kjempe moro. Ellers er det jo ekstremt mangen kjeke plasser å reise til. Sjølv kunne eg tenkt meg Cuba. Vist ein ikkja skal ha så dyr ferie kan vel Øya eller quartfestivalen vera ein ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå