quack Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis du kunne dratt hvor som helst på ferie en sommer, hvor ville du reist da? Jeg har nemlig et sånn tilbud men klarer ikke finne på no skikkelig lurt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ville enten reist til Argentina eller Thailand. Ikke no god begrunnelse, men har alltid hatt lyst til å reise ditt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 til dubai igjen vært der 3ganger. Elsker det landet, varmen og folkene. Mange norske og svenske der så lett å få kontakt med familien Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg skal reise til Korsika. Var på Kypros i fjor. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ville kanskje reist til Australia Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det har de jo så fæle edderkopper. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Neste år skal jeg til Iran sammen med et par kompiser. Opp i fjellene og gå på ski, så reise sør i landet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg skal reise til Korsika. Var på Kypros i fjor. Har vært begge plasser, og begge er morsomme plasser.. Kypros er mye turisme, fyll, fanteri, osv.. Kommer litt an på hvor man er, samt når på året.. Korsika er ikke så inntatt av utenlandske turister, noe som er litt greit.. Det er dog en svært populær plass for de franske menneskene, så midt i sesongen kan det være mange slike. Ikke så mye fyll og fanteri her, mer en plass for opplevelser. Leiebil anbefales, helst en med open-air-prinsipp eller cabriolet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Vi er dessverre ikke gamle nok til å leie leiebil. Må visst være 23 år eller noe sånt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har alltid hatt lyst til å dra til japan. virker som en spennende kultur. fra tekno paradis i tokyo til mystiske templer og spennende små landsbyer i fjella. tror jeg ville vært der en mnd. siden det er så mye å se på. folka virker hyggelige og det skjer massevis av syke ting, som f.eks cosplay, digre arkadehaller med merklige spill. Er ganske dyrt i japan da, ligger vel omtrendt likt med prisene i norge, særlig mat, spill og dvder. Du kan også kjøpe samurai drakter og katana sverd Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sør-Afrika, Kenya, Zimbabwe, Brasil +++ Har alltid vært fasinert av Afrika og Sør-Amerika. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ville dratt til Australia. Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ville reist til New zealand. Har ikke noen god begrunnelse for hvorfor, men jeg har alltid hatt løst til å dra dit. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hellas eller Italia! begge er flotte lang Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 dra til USA og se Liverpool spille pre-sesson kamper mot andre store lag fra europa får ikke bedre ferie enn å se på Liverpool spille. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis du kunne dratt hvor som helst på ferie en sommer, hvor ville du reist da? Jeg har nemlig et sånn tilbud men klarer ikke finne på no skikkelig lurt Hvem gir deg denne muligheten, btw? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Reis til Kina, se Beijing før de bygger ihjel den gamle bebyggelsen. Byen er stappfull av byggekraner, om 10 år vil det se ut som Manhattan og ikke som en by i Kina. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Reis til Kina, se Beijing før de bygger ihjel den gamle bebyggelsen. Byen er stappfull av byggekraner, om 10 år vil det se ut som Manhattan og ikke som en by i Kina. Vet. Snkket med en kinesisk dame som hadde søkt asyl her i Norge pga. at hun hadde skrevet negativt om det kinesiske styret. Hun jobbet som reporter i en stor avis der nede. Hun anbefalte Beijing og Shanghai. Desverre er hun henrettet nå fordi den norske regjering mente det ikke var noe fare å sende henne tilbake. Dette synes jeg er veldig trist. Heia Norge som tar imot terrorrister og mentalt ustabile krigsofre som prøver å styrte fly med øks. Joda, de får en klapp på skuldra og et "Daaaakar liten, det er synd i deg." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå