Jack_d Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Økning for Motorola Motorola satte i går kveld press på Sony Ericsson og Nokia. Tallene for første kvartal så nemlig ganske så gode ut i forhold til estimatene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Så artikkel i dagens DN. Kan ikke si annet enn: G R A T U L E R E R !! Første skritt mot verdens herredømme i mobilmarkedet Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hyggelig å høre, håper Motorola begynner å satse i Norge, for de har mange fine telefoner som ikke selges her. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hyggelig å se. Motorola har mange fine mobiler, og skulle som andre likt å se dem bedre represesntert i Norge. Modeller som E1000 ville virkelig bydd Nokia og SE på konkurranse om 3G-markedet (som dog ikke er så stort enda). Da ser SE ut til å være kvartalets "taper", og Nokia og Motorola kvartalets vinnere. Regner med at dere lager artikkel om Nokias suverene kvartalsresultat i løpet av dagen. Om Samsung har lagt frem sine resultater enda vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det vil utvilsomt blir ett kanonår for oss som syntes Motorola leverer varene....Og E1000 er ikke langt unna Slutten av 2005 gleder jeg meg til som en unge. Da slippes de som ble vist på Cebit hvor V3 Razr designet vil prege en del av dem.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ser ut som kuttene/omorganiseringen som ble utført hadde virkning Fint at Motorola nå er på bena og ser frem til at penger blir puttet rett i utviklingsavdelingen slik at de fortsetter den svært positive endringen vi så, spesielt i 2004. 2005/2006 kan bli en virkelig spennende Motorola tid. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nokia skal vistnok også ha fått et knall resultat (eller overasket ekspertene) skal jeg ha hørt i bakgrunnen - men svenskene på ökonomimyheterna (eller hva det heter) var for raske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg