TBSkippy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Til informasjon, bhphotovideo priser: D50 (hus) kr. 5900,- (inkl .mva) D70s (hus) kr. 7025,- (inkl. mva) Eks. frakt og gebyr. Det blir en spennende mai-måned Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 MVA regnes ut ETTER frakt er lagt til, altså (kamera+frakt)*MVA+gebyr=total pris. Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) MVA regnes ut ETTER frakt er lagt til, altså (kamera+frakt)*MVA+gebyr=total pris. Legg til ca. kr 500-700,- ekstra på begge apparatene. Da burde prisen være opp imot det korrekte,- klar til fri benyttelse Endret 21. april 2005 av TBSkippy Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hadde trodd forskjellen ville bli større. Har hørt at D70s kit med 18-70 vil ligge på rundt 10.000 kroner i Norge. Prisen du refererer til er som du sier bare for huset, og ettersom verdien på 18-70 linsa er ca. 2000 kroner, og du må legge på litt moms og frakt her og der, så blir ikke forskjellen stor. D70S hus inkl. mva, frakt og gebyrer : Ca. 7500-8000 18-70 linse inkl. mva, frakt og gebyrer: Ca. 1500-2500 Totalt : 9000-10.500. Samme som det er antatt at prisen vil ligge på i Norge sånn cirka. Da skal prisen bli mye høyere enn først antatt før det lønner seg å kjøpe fra USA. D50 syntes jeg også hørtes dyrt ut i forhold til hva jeg har fått forespeilet av priser i Norge. Men det gjenstår å se hvordan priser, konkurranse og ønske om inntjening slår ut da. Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er ikke noe særlig å spare på bare kamera i USA i denne klassen. Men på nesten alt ekstrautstyr kan man spare masse! Jeg bestilte akkurat Canon 350d ifra MPX i Norge og ekstra batteri, bag, vertical-grip, noen filter og minnekort fra B&H i USA. Det ble faktisk billigst å dele opp. Og når du kjøper kamera fra USA, bør man sjekke opp det med garanti ol. Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg bestilte akkurat Canon 350d ifra MPX i Norge og ekstra batteri, bag, vertical-grip, noen filter og minnekort fra B&H i USA. Det ble faktisk billigst å dele opp. Dette bekrefter også mine egne erfaringer. Gratulere med utstyret. Nå er bare å sette igang med oppvarming av pekefingeren (knipsefinger´n)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå