Gå til innhold

Priser på D50 og D70s hos B&H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MVA regnes ut ETTER frakt er lagt til, altså (kamera+frakt)*MVA+gebyr=total pris.

Legg til ca. kr 500-700,- ekstra på begge apparatene. Da burde prisen være opp imot det korrekte,- klar til fri benyttelse :hm:

Endret av TBSkippy
Lenke til kommentar

Hadde trodd forskjellen ville bli større. Har hørt at D70s kit med 18-70 vil ligge på rundt 10.000 kroner i Norge. Prisen du refererer til er som du sier bare for huset, og ettersom verdien på 18-70 linsa er ca. 2000 kroner, og du må legge på litt moms og frakt her og der, så blir ikke forskjellen stor.

D70S hus inkl. mva, frakt og gebyrer : Ca. 7500-8000

18-70 linse inkl. mva, frakt og gebyrer: Ca. 1500-2500

Totalt : 9000-10.500. Samme som det er antatt at prisen vil ligge på i Norge sånn cirka. Da skal prisen bli mye høyere enn først antatt før det lønner seg å kjøpe fra USA.

D50 syntes jeg også hørtes dyrt ut i forhold til hva jeg har fått forespeilet av priser i Norge. Men det gjenstår å se hvordan priser, konkurranse og ønske om inntjening slår ut da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ikke noe særlig å spare på bare kamera i USA i denne klassen. Men på nesten alt ekstrautstyr kan man spare masse!

Jeg bestilte akkurat Canon 350d ifra MPX i Norge og ekstra batteri, bag, vertical-grip, noen filter og minnekort fra B&H i USA. Det ble faktisk billigst å dele opp.

Og når du kjøper kamera fra USA, bør man sjekke opp det med garanti ol.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte akkurat Canon 350d ifra MPX i Norge og ekstra batteri, bag, vertical-grip, noen filter og minnekort fra B&H i USA. Det ble faktisk billigst å dele opp.

Dette bekrefter også mine egne erfaringer. Gratulere med utstyret. Nå er bare å sette igang med oppvarming av pekefingeren (knipsefinger´n)! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...