Gå til innhold

Beste diskoppsetter på server med tre disker?

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt med ein ny server (HP ProLiant DL380), som har plass til seks 1" Hot-Swap-disker..

Har også kjøpt tre 150GB-disker som skal i den, og er litt usikker på kva som er det mest fornuftige oppsettet på dei.

Ynskjer å setje diskene opp i RAID5, for lettere å kunne utvide ved behov, samt ha ein viss redundans på det. (Maskina blir blandta anna brukt som filserver.)

Vurderte å kjøpe to mindre disker i tillegg for å setje i RAID1, men sidan det er ikkje plass til meir enn seks disker i maskina, syns eg det er dumt å binde opp to disk-plasser med tanke på seinare utviding av RAID5'et.. Lagringsplass er noko ein alltid går tom for..

Så. Kva skal eg gjere?

Setje diskene opp i eit RAID5, for så å partisjonere (ein partisjon på 40GB til OS, og resten til lagring (korleis vil det då gå å setje ein eller fleire disker ti lRAID'et i etterkant?)), eller er det andre, og betre måtar å gjere dette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

40GB til OS holder lenge, men det vil være lurt å lage en egen partisjon til vekslefil og temporære filer.

Når det gjelder RAID5, går det helt fint å legge til flere disker i etterkant. Dette oppsettet passer også best siden du ønsker redundans.

Lenke til kommentar

Raid 5 er vel å foretrekke. Du kan jo dra til med en skikkelig hvass 37GB OS disk på 15k rpm. Denne tar du et image av etter den er ferdig installert og lagrer det på et sikkert sted.

Raidet blir dermed hold utenom selve systemet noe som kan være greit dersom det skulle bli feil ifm med senere patching eller andre problemer.

Etter min mening sikrer man seg godt ved å fysisk skille ut de ulike enhetene.

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

Har bestillt 2x 36GB disker som skal i eit RAID1..

Men då var det fullt i den maskina..

Kor pokker skal eg setje backupstasjonen då?

Terminalserveren, kanskje..?

Blæh..

Kva skjer med ytelsen på OS'et om eg partisjonerer OS-disken(e) i to, ein for sjølve os'et, og ein for swp-filer og dritt..?

Alt blir jo tross alt liggende på (dei) samme fysiske disk(ene)..

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å ha det slik pga. at filene på systempartisjonen blir mindre fragmenterte når swapfilene ligger på en annen partisjon. Du vil ikke merke noen ringvirkninger hvis partisjonen blir plassert rett etter systempartisjonen.

Endret av enl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...