Gromle Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 sladrespeilet har like mange dødsoner som om du ser bak. Men de dødsonene blir dekket av siedspeilene. Brukte å snu meg før, men etter mye kjøring med Scania i forsvaret bruker jeg stort sett bare speil når jeg rygger nå. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Lite sannsynlig at det løper en 4-åring midt i bilveien. Men selvsagt, dersom jeg rygger i et boligområde/parkeringsplass/annet sted der man treffer annet enn biler, snur jeg meg selvsagt. Ja, er det ikke i forbindelse med parkering o.l. 99% av all rygging foregår da? Kan ikke huske sist jeg rygget på en vanlig bilvei... Endret 27. april 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja, er det ikke i forbindelse med parkering o.l. 99% av all rygging foregår da? Kan ikke huske sist jeg rygget på en vanlig bilvei... hender jeg rygger meg en tur til butikken...litt ekstra utfordringer i hverdagen er ikke så dumt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hehe, Jon@s... Hvis jeg skal rygge langt (ut en av grusvei f.eks.) bruker jeg å snu meg og feste blikket langt bak. Da går det unna. På finrygging, som parkering osv, bruker jeg konsekvent speilene. Må vende meg til å bruke sidespeilene mer siden jeg holder på å ta C1-lappen nå... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Rygger så ofte eg kan, og helst med speil. Rygger når eg parkerer bilen og i det heile tatt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Lite sannsynlig at det løper en 4-åring midt i bilveien. Men selvsagt, dersom jeg rygger i et boligområde/parkeringsplass/annet sted der man treffer annet enn biler, snur jeg meg selvsagt. Ja, er det ikke i forbindelse med parkering o.l. 99% av all rygging foregår da? Kan ikke huske sist jeg rygget på en vanlig bilvei... Hehe, du bor ikke på Vestlandet du nei... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Når jeg rygger fort snur jeg meg bak. Ingenting annet duger under høyhastighetsrygging, på grunn av den gode oversikten man får. Til presisjonsrygging bruker jeg speil, så vel som alt av parkeringer. Mine parkeringer skal selvfølgelig være helt perfekte, og derfor må jeg bruke sidespeil for å se oppmerking og lignende. I tillegg fungerer sladrespeilet fint til å sjekke om man har noe rett bak seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå