kvase Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ser ut som et kjekt kabinet detta med smarte løsninger og rimlig pris. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...23179FCD3#tekst hva syes andre om dette Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg vurderte og kjøpe det sjølv intil jeg brukte 4000 på sykkel og ikke fikk råd. Her er en link til overklokking.no`s test Lenke til kommentar
kvase Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) det der er en god gjenomgang av kabinetet. synes det at til en sånn rimlig pris får man mye for lite Endret 21. april 2005 av kvase Lenke til kommentar
slez Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det kabinettet er ikke så fint akkurat, men det funker sikkert fett. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har hørt blannede kritikker om dette kabinettet, men mest positivt. Så jeg tror du kan gå for det kabinettet Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Absolutt verdt prisen i mine øyne, fine løsninger og gode kjøleegenskaper Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hva med dette til helt samme pris, de hadde mercury kabinettet til samme pris på den siden. fåes mercury kabinettet under 625 kr? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hva med dette til helt samme pris, de hadde mercury kabinettet til samme pris på den siden. fåes mercury kabinettet under 625 kr? NEI! Det kabinettet er STYGT, ikke (på langt nær) like gode kjøle-,og frakte løsninger, STYGT og uten strømfosyning så det var et dårlig forslag til trådstarter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå