Dr3as Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Våknet nettopp og tenkte jeg skulle WoW'e litt mer. Pc'n hadde som vanlig stått på om natten så kjørte igang winamp og WoW. Kom helt til loadeskjermen før maskinen stoppet helt. Prøvde å skru den på igjen men hørte bare at viftene prøvde å gå litt før den stoppet. Gikk så fra den en stund kom tilbake, fikk start på den og AKKURAT det samme skjedde når jeg kom til loadeskjermen av WoW. Noen med noe hjeeeelp? Endret 23. april 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
kimen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det jeg gjorde med min gamle maskin var at jeg skulle koble inn kabelen til internettet og da slo den bare seg av. Og DA klikket jeg, jeg slo så hardt i kabinettet at alt ble svart med en gang. Og det var sikkert bare hardisken som var ødelagt men den gikk på dumpen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Lot den stå i 20 min, kjørte litt test på cpu osv og ingen feil.. så prøvde jeg å kjøre igang wow osv igjen.. og nå funker det perfekt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Isteden for å lage ny post så bare fortsetter jeg :S Det samme skjedde i dag. Starter WoW om morgenen og pc'n dør.. prøver å restarter.. ser bois.. og den stopper opp, et par restarter til stopper den rett før windows loading, og til slutt kommer jeg helt inn i Windows.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå