tjuddi Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 hei,lagret noen usannsynlig viktige mailer på cd før jeg formaterte hd ,er sikker på at filene ligger under backup.pst ikonet på cd en men ikke kul om jeg får importert dette tilbake nå hjeeelp? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: tjuddi skrev (2002-07-07 23:45):hei,lagret noen usannsynlig viktige mailer på cd før jeg formaterte hd ,er sikker på at filene ligger under backup.pst ikonet på cd en men ikke kul om jeg får importert dette tilbake nåhjeeelp? Hvis det er Mail så er de kanskje så små at du får de på floppy? Eller "kaste" bort 10-13kr på ei CR-R plate? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Kjører du Outlook Express eller Outlook. Hvis du kjører Outlook, og det er PST filer, så skal det være en grei sak å importere de tilbake fra CD`n. Prøv følgende: Fil>Importer/Exporter>Importer fra et annet program eller fil>Personlig mappefil (.PST)>Bla igjennom>Finn filen på CD stasjonen din>Åpne den .pst filen du har som backup. Resten må du prøve å finne ut av selv. Jeg tørte ikke å åpne min egen backup dan den var noe gammel. Dette er fremgangsmåten i Outlook 2002 på Win2K. Lykke til! Få en tilbakemelding om hvordan det gikk da. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Er det *.dbx filene du har tatt vare på? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Hvis det er Mail så er de kanskje så små at du får de på floppy?Eller "kaste" bort 10-13kr på ei CR-R plate? Da tror jeg ikke du har sjekket hvor stor f.eks. innboksen/sendte elementer er hos deg... Hos meg er nemlig de mappene flere hundre megabyte... Lenke til kommentar
Destro Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 HEI! *.pst filene er ikke noe å importere det er en Personal Folders gå inn på tools der etter servises og add og legg klik på Personal Folders gå til filen og velg den. og da skall det gå du kjører Outlook ja og ikke "outlook exspress" Men husk å kopiere den til c: eller d: først :wink: Angående .dbx så gjelder dette outlook exspress og den inne holder alle mailene ogsåvi... _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-07-09 09:30 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Guybrush skrev (2002-07-09 09:08):Da tror jeg ikke du har sjekket hvor stor f.eks. innboksen/sendte elementer er hos deg...Hos meg er nemlig de mappene flere hundre megabyte... Daså :smile: Har selv inbox på bare 1mb så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå