Leroy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Her er egengenerert startside for firefox!http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=883 Takk, den var genial!! Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hehe jeg har også klart å trykke he istedenfor hw en del ganger - artig at det finnes flere av oss Skulle ha mekket en poll og sett hvor stort problemet er Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Minner meg om da ei på jobben skulle inn på hotmail. Hun gikk inn på hotmale.com og fikk en overaskelse :!: Jeg har faktisk aldri vært inne på den HE.no og jeg skriver mye feil.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hurtigstart ikon på Firefox BTW: Tror jeg må registrere www.hq.no elns. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Unskyld meg; startside? /me har hw.no som startside vil tørre å påstå at hw.no er den beste startsiden ever Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hurtigstart ikon på Firefox BTW: Tror jeg må registrere www.hq.no elns. Trur nok noen slo deg der du gitt, den ble hq.no ble regga i 1999 Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skal vi arrangere samla tur til Ulsteinvik folkens? He... unnskyld... hW-gutta på tur? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ¨slet fælt med å komme inn på barbera.no før (eller hva det het...) . Havnet på mange andre sider.... www.ok.no er heller ikke overklokking.no dessuten blir det fort .com istedenfor .org (eks omegadriver og div torrent sites) Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Haha :!: jeg kommer fra Ulsteinvik. Har ikke sett den sida før nå, men var litt moro! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har selv trykka www.he.no mange ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå