Luske_Ludvig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Vet at det er lett å være etterpåklok, men... Trygve Sollås fortviler etter å ha blitt frastjålet en PC-sekk som inneholdt to års studier. Link Husk å ta sikkerhetskopi, folkens. Mange ting kan ikke erstattes. Bilder, skolestuff, arbeid. Få det ut på en bærbar HD eller noe annet! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kjiper'n..! Vel, man lærer mens man lever er det vel noe som heter. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Veldig kjipt for han. Men det sier seg selv at en tar backup av ting som er såpass viktig for en. En DVD+RW plate koster trossalt ikke så mye, og en får plass til store mengder av oppgaver, bilder og dokumenter på 4.7GB. Dessuten kan da backupen oppdateres også, i og med at det er en RW plate (om en bruker f.eks. packet writing program som InCD, DLG, osv). Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tror jammen ikke jeg ville ha stilt meg opp i media etter noe slik. Enten er mannen naiv, kunnskapsløs, direkte dum eller utrolig uforsiktig. Og det er det ingen som vil ha i avisa. Det at han stiller seg opp slik gir vel en viss pekepinne. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hehe, Backup er for pyser fra spøk til alvor, Backup er en fin ting og det er rart folk slurver såpass med det. lagringsmedia er jo blitt råbillig. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Må jo bare si lykke til med å få denne tilbake, særlig med å politianmelde det Backup er viktig ja, kanskje det her viser folk hvor viktig det er. Nå har han jo plenty av tid å rette det opp, tenk hvis det var to dager før det var eksamen, tenk hvis det er DEG to dager før DIN eksamen Da er det kanskje ikke så mye arbeid å brenne ut en DVD hver uke likevel? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Alt man har på en laptop burde være kopier av noe man har liggende på en stasjonærpc. Laptoper blir borte. Lenke til kommentar
runnis Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hehe, Backup er for pyser fra spøk til alvor, Backup er en fin ting og det er rart folk slurver såpass med det. lagringsmedia er jo blitt råbillig. men det er jo kjempekjedelig å ta backup..det er bare ekstraarbeid..inntil noe skjer da! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Enten er mannen naiv, kunnskapsløs, direkte dum eller utrolig uforsiktig. Sannsynligvis en kombinasjon av alt det ovennevnte. Folk lærer jo aldri heller da; jeg hadde aldri i verden tørt å ha et par års arbeid på en maskin jeg bærer med meg rundt både på grunn av faren for diskkræsj og selvfølgelig stjeling. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Gidder ikke ta backup jeg, har ikkenoe som er verdt bryet ^^ Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Backup er alltid en kjekk ting. Lenke til kommentar
kloining Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Man kan jo bare automatisere backup mot en ekstern harddisk. Sjansen for at begge diskene skal kræsje samtidig finnes ikke. Det er i alle fall mye bedre enn å rote med de platene Endret 21. april 2005 av kloining Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå