Howard Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tegnebrett uten tråder Wacom har lansert et tegnebrett som tar i bruk Bluetooth-teknologi. Både tegnebrettet og medfølgende mus og penn er trådløst. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det hadde vert fint å hatt eit slikt sett, men det er dyrt. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ooooh... Me wants! Har et helt nytt wacom3, med ledning, men dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hvis jeg skulle hatt meg tegnebrett så måtte det blitt dette - jeg digger Bluetooth Endret 21. april 2005 av snorreh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er slike tegnebrett gode til å signére brev? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 arti med tegnebrett, har noen med tråd på skolen som er helt spre å leke med, men brukervenligheten er så som så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå