xomer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 jeg mottok noe fra en annen jeg snakket med på msn, og siden, har jeg ikke kunnet åpne eller bruke msn. har jeg virus? hvordan fjerner jeg det? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 prøv å reinstal msn Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) kjør viruskontroll f.eks http://housecall.trendmicro.com/ og spybot og ad-aware Endret 21. april 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg