jadajada Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Sitter i dag med en ADSL linje fra Telenor på 1024/256. Har samme problemet som andre her inne; downloaden raser når jeg uploader. Ser også at brukere av NGT her inne ikke opplever problemet i like stor grad. Hvordan er det hos Bluecom eller Tiscali? Kan noen som har det og har prøvd det svare? Dette vil få stor betydning for valget av leverandør, da jeg uploader mye. NGT kan levere her i desember. Bluecom og Tiscali kan levere nå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Er ikke sikker på hva du mener med "uploaden raser", men jeg har Tiscali, og det virker å være bra. Stabilt hele tiden, og It avisens speedometer viser alltid rundt 411-413kbps på "tempo"(384/128 Kbps) Lenke til kommentar
jadajada Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Hvis jeg laster ned noe på rundt 100Kb og starter en upload på 20-30Kb, så raser downloaden min ned til 10-40Kb med en gang. Varierer litt, men 40 er i allefall maks downspeed med samtidig upload. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå