Gå til innhold

Flere som har gått lei av herbalism?


Anbefalte innlegg

Det rant rett og slett over for meg i går og fant ut at jeg skulle forkaste herbalism. Ble drit kjedelig og det var skjeldent jeg virkelig fant urter jeg trengte. Beholdt alchemy siden denne også er på 300 i skill.

 

Gikk og fikk meg tailoring for å teste ut dette. Har en annen nystarta ppl med skinning og leatherwork så jeg kan trade litt mellom dem...

 

Var det domt av meg å forkaste 300 skill i herbalism til fordel for tailoring??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg er enig. Hadde tenkt å gjøre det samme i dag :)

 

Har 285 i Alc og 300 i herb. SEr ikke vitsen i å fortsette med Herb. Gidder ikke å samle blomster mer. Har opparbeidet et stort blomsterlager til Alch, så det bør holde en stund fremover.

 

Vet ikke helt hva jeg skal bytte til enda, men jeg kunne tenkt meg engineering eller tailoring selv.

Lenke til kommentar

Selv så må jeg si at det høres litt lite gjennomtenkt ut, alchemy er jo noe av det lille som jeg ser et jevn behov for. Har det selv på en alt, og elsker det. Videre så er den ene presten i guilden alchemist, og jeg får mye snadder av henne når vi skal ta litt mer avanserte ting. Ganske gøy med +25agility og slikt når du skal ta et langt instance, stoneshield og mye annet snadder. Urter finner jeg svært sjeldent på AH, så den ene er jo ubrukelig uten andre.

Lenke til kommentar

Var jo greit i begynnelsen til å få alchemyen opp i 300. Men nå brukte jeg det skjeldent. Bruker nesten aldri potions selv siden jeg er mage og bruker mana crite.

 

Men alcemy er fint å ha siden jeg kan transmute + at jeg kan lage en potions i ny og ne når urter dukker opp. Men blomstersamling ble både gørr og lite inntektsbringende.

Lenke til kommentar
Det stemmer at engineering ikke er noen moneymaker. Jeg har fått kjøpt både sniper scope og thorium shells, og det er det eneste jeg tjener noe på...

Men likevel ikke nok... :p

Har ikke testet, men mulig du kan selge de pilene du får av duden i vertshuset i IF (du bytter 20 thorium shells mot 20 like bra piler).

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok ikke gjort det samme, gjorde faktisk nesten det stikk motsatte i går. Byttet ut mine 300 skinning med herbalism for å sanke herbs til alchemists i guildet. På high lvl er det mye greiere med et par fete potions i inventory, som tidligere nevnt her blandt annet +2000 mana. Eneste grunnet jeg kan se å gå tailoring, spessielt hvis man kjenner andre som allerede har 300 må være for å kunne lage mooncloth hver 4de dag.

 

Men hvis du skulle angre nå på lvl 60 er det fort gjort å få 300 i herbalism igjen. Jeg sanket 3 timer l no i går og fikk 216 l no i herbalism. Greit nok så hjalp travel form på ganske godt her men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...