Lurifaksen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Monterte i dag mitt nye Geforce 6800 Ultra-kort i PC'en min. Koblet på GPU-blokken til vannkjølingssettet, og limte på heatsinks på RAM'en. Når jeg startet PC'en så alt ut til å fungere fint. Men etter at boot-screenen til Windows XP forsvant, kom det blåskjerm og restart. I blåskjermen stod det viaraid.dll eller noe slikt. Akkurat det skjønte jeg særdeles lite av... (hvorfor skulle raid-kontrolleren føre til problemer? Den har jo stått urørt). Nå kommer det ikke blåskjerm lenger - Skjermen blir sort, og så restarter maskinen når den skal til å laste GUI i windows. Noen ganger er skjermen bare sort etter restart også Jeg ville jo selvfølgelig tro at det var skjermkortet som hadde trøbbel. Kjente litt på det, og heatsinkene var jo glowarm Men det skal vel gå greit? Se her f.eks. - det er akkurat slike heatsinks jeg har. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Har selvsagt prøvd safemode og slikt. Endret 23. april 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå