Makky Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vil ha viftestyring på den nye maskinen min. Skal kjøpe en sånn (Vantec Nexus Fancontroller) Og skal ha en 80mm på cpu og to 120mm i kabinettet. Vil gjerne kunne stille ned hastigheten når jeg ikke spiller eller gjør krevende oppgaver. Hadde først tenkt å kjøpe 19db til cpu og 18db til kabinett, alt papst, men dette tilsvarer viftene på "full guffe". Og regner med at jeg da ikke har så mye å stille på for å få dem raskere. Stemmer det? Viftestyringa kan stille fra 7-12v, hvis jeg for eksempel bruker en 32db, hvor mye tregere vil den fungere på 7v? håper noen skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ved ca halvt turtall der ja. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 så en "bråkete" 32db, burde altså bli ganske stille på 7v? Vil det bli høyere enn 18db? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 skal bestille vifter, så kan noen bekrefte at en 32db papst vifte på 7v ikke vil bråke så mye mer en 18db? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå